ریکاردو آلوز عذرخواهی کرد، بخشید

ریکاردو آلوز ستاره خط میانی تراکتورسازی شب گذشته با انتشار یک استوری اینستاگرامی دلیل غیبت خود در دیدار با نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر را فاش کرد. او در حساب کاربری خود عنوان می کند پاکو هیومز، سرمربی تراکتورسازی در تمرین روز سه شنبه هفته گذشته به او حمله فیزیکی کرده است.

در همین رابطه امروز باشگاه تراکتورسازی جلسه کمیسیون انضباطی را با حضور پاکو خمس و ریکاردو آلوز برگزار کرد که پس از آن پیامی منتشر کرد.

در این پیام آمده است: در پی اتفاقات و مسائل مربوط به ریکاردو آلوس، امروز (شنبه 21 فروردین ماه) هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی جلسات متعددی را با پاکو خمس سرمربی این تیم و ریکاردو آلوس به همراه محمدرضا برگزار کرد. اخباری، کاپیتان تیم، مشکلات پیش آمده را مطرح کرد.

پس از مطالعه موضوع و توضیحات ارائه شده و با توجه به عذرخواهی ریکاردو آلوز در صفحه شخصی خود بابت مطالبی که قبلا پیشنهاد داده بود، این بازیکن در روزهای آتی با نظر مساعد به تمرینات گروهی تیم بازگشته و در خدمت تیم خواهد بود. پاکو هوموس

نصیرزاده در پایان این دیدارها با اشاره به اینکه جایگاه باشگاه تراکتورسازی بالاتر از هر فردی در طرف پیمان بود و باشگاه برای ادامه رقابت ها نیاز به آرامش داشت، گفت: نتیجه این دیدارها باید به آرامش تیمی منجر شود. وی همچنین خواستار نظم و انضباط و رعایت همه طرف های قرارداد شد.

ریکاردو آلوز عذرخواهی کرد، بخشید

دیدگاهتان را بنویسید