ریکاردو ساپینتو به هر حال این ستاره استقلال را می خواهد

ریکاردو ساپینتو به هر حال این ستاره استقلال را می خواهد

ریکاردو ساپینتو در دیدار استقلال و تراکتور چه در تبریز و چه در تهران از نحوه بازی بازیکن شماره 16 تراکتورسازی یعنی ریکاردو آلوز خوشش آمد و در تلاش است تا این بازیکن را به جمع شاگردانش اضافه کند و حتی حاضر است به عنوان معاوضه در خدمت او باشد. بازیکن.آهسته

جالب است بدانید ریکاردو ساپینتو چندین بار با ریکاردو آلوز تماس گرفته تا او را به خدمت بگیرد. البته اتفاق بسیار جالب و عجیبی در این زمینه رخ داد و آن تماس شخصی ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال با هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تیم تبریزی بود. ماجرا از این قرار است که ساپینتو پس از شنیدن خبر مخالفت باشگاه تراکتورسازی با درخواست استقلال برای به خدمت گرفتن آلوس، با تلفن شخصی نصیرزاده و از طریق مترجم خود تماس گرفت و از نیاز مبرم خود به این بازیکن هموطن خبر داد و از مدیرعامل تراکتورسازی خواست تا با این انتقال موافقت کند. .

تماس عجیبی که البته با پاسخ صریح نصیرزاده مبنی بر مخالفت وی با این انتقال همراه شد. مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به سرمربی استقلال عنوان کرد که هرگز نمی تواند با انتقال ارزشمندترین و موثرترین ستاره تیمش به استقلال موافقت کند و چنین مجوزی را نخواهد داد.

البته سرمربی استقلال هم نیست که با این پاسخ های منفی دست از تلاش بردارد. او در ابتدای فصل آنقدر با محمد محبی و باشگاه سانتا کلارا ارتباط برقرار کرد که در نهایت پای محمد محبی را به تهران باز کرد و به نظر می رسد این بار با ریکاردو آلوز و باشگاه تراکتور نیز ارتباط برقرار کرد که در نهایت بیشترین موفق به جذب بازیکن می شود.

دیدگاهتان را بنویسید