زلنسکی از پوتین برای گفتگوی مستقیم دعوت کرد. “ما آماده سازش هستیم”

زلنسکی از پوتین برای گفتگوی مستقیم دعوت کرد.

روز جدید رئیس جمهور اوکراین در گفتگوی اختصاصی با روزنامه آلمانی بیلد آمادگی خود را برای گفت و گوی مستقیم با ولادیمیر پوتین اعلام کرد و گفت: هدف از هر گونه گفت وگو پایان دادن به جنگ در اوکراین است. زلنسکی می گوید کشورش آماده سازش است، اما اگر طرف مقابل آماده سازش نباشد، هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

دویچه وله: در آستانه دیدار وزرای خارجه اوکراین و روسیه در ترکیه، ولادیمیر زلنسکی گفت که می توان مذاکره و حتی مصالحه کرد، اما این نمی تواند «خیانت به میهن» باشد.

رئیس جمهور اوکراین در گفتگوی اختصاصی با روزنامه آلمانی بیلد آمادگی خود را برای گفت و گوی مستقیم با ولادیمیر پوتین اعلام کرد و گفت: هدف از هر گونه گفت وگو پایان دادن به جنگ در اوکراین است.

زلنسکی می گوید کشورش آماده سازش است، اما اگر طرف مقابل آماده سازش نباشد، هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ ارتباط مستقیمی بین روسای جمهور دو کشور وجود نداشته است، تصریح کرد: تنها از طریق گفتگوی مستقیم بین روسای جمهور دو کشور می توان جنگ را پایان داد.

دو هفته پیش، نیروهای روسی به دستور پوتین حملات گسترده ای را علیه اوکراین آغاز کردند. پیشرفت نیروهای روسیه تا کنون آن چیزی نبوده که مسکو انتظار داشت و افزایش فشار بین المللی امکان یافتن راه حل سیاسی برای پایان دادن به جنگ در اوکراین را رد نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید