زمانی که سردار آزمون به شادترین فرد روی کره زمین تبدیل می شود

زمانی که سردار آزمون به شادترین فرد روی کره زمین تبدیل می شود

سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران که این روزها شایعات و اخبار مربوط به آینده فوتبالی اش مطرح می شود، در صفحه شخصی خود به صورت زنده با دنبال کنندگانش صحبت کرد و به سوالات آنها پاسخ داد.

آزمون در این گفتگوی زنده به ماجرای حسین کنعانی زادگان و حواشی شکل گرفته و همچنین شایعاتی درباره آینده فوتبالش، زیباترین گل سال و کاندیداتوری مهدی طارمی و همچنین شرایط ایرانیان واکنش نشان داد. تیم ها

مشروح سخنرانی های تستی را در ادامه می خوانید:

من کنعانیان را از کودکی می شناسم و این سخنان درست نیست

من واقعاً حاضرم یک بار در مورد آن صحبت کنم و دیگر نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم، این مزخرف است. من کنعانیان را از کودکی می‌شناختم و می‌دانم که این سخنان درست نیست. در هر شرایطی هر اتفاقی بیفتد من پشت سر رفقا هستم و پشتشان را خالی نمی گذارم. اگر بخواهم بین دو چیز باشم، حتماً در کنار دوستانم خواهم بود که از بچگی با من آشنا هستند.

چه کار دیگری باید با این اجرا و ضبط انجام دهم؟

وقتی برای زنیت بازی می کنم، کیفیت فنی تیم خیلی بالاست و هافبک های ما برزیلی هستند، کیفیت آنها از من بالاتر است. اگر حرکتی انجام دهم آنقدر خوب هستند و آنقدر مطمئن هستند که می توانند در خانه من موقعیت ایجاد کنند، اما در تیم ملی همه چیز مثل یک تاکتیک و … بود و شاید من بد بازی کنم اما تا الان همه کار را کرده اند. .. من سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی ایران هستم و بارها برای تیم ملی گل زدم و گل زدم و موفق شدم بدرخشم دیگه چیکار کنم مارادونا باشم؟ من توقعات زیادی دارم. الان تو این سن نمیشه از من انتقاد کرد.

این خیلی زشت است، نمی دانم چرا رسانه ها به من گزارش می دهند که من اصلاً خبری ندارم و این اصلاً صحت ندارد. چند پیشنهاد دارم اما فعلا نمی توانم در مورد آن صحبت کنم. واقعاً خبر بدی بود که مادرم در پاریس برای من دنبال خانه می گشت، زیرا مادرم در گنبد بود. می خواهم بگویم چه تیم هایی را پیشنهاد می کنم، اما می ترسم از مهارت های من سوء استفاده کنند. اینکه در روزنامه ها خوانده ام که سردار با فلان تیم موافق بوده، درست نیست. نمی دانم در شرایطی که من نمی دانم از کجا از کار شخصی من خبر دارند و مرا کتک می زنند!

به نظر من گل طارمی گل سال فوتبال جهان است

گل طارمی قطعا زیباترین گل دنیاست، برای من فرقی نمی‌کند کدام گل را انتخاب کنم، اما برای من زیباترین گل، گل طارمی است. در مورد دعوتش به تیم ملی هم باید بگویم که این اتفاق افتاده و مهدی طارمی در اردوی جدید حضور خواهد داشت و دوباره همدیگر را خواهیم دید. نمی دانم چگونه به مهدی طارمی رای بدهم اما هنوز به جایی نرسیده ام که بخواهم به طارمی رای بدهم.

اگر برگردم به سپاهان نمی روم

تیم قبلی من روبین کازان بود اما سپاهان تیم خیلی خوبی است. من همیشه دیدم دستور اولین اتفاقی بود که در سپاهان آمد وقتی آقای ساکت آمد، فکر می کنم سرمربی سپاهان دوباره ظاهر شد. امیدوارم تیم سپاهان در آینده تیم بسیار بهتری باشد و هر کدام از نمایندگان ایران قهرمان آسیا شوند که باعث افتخار من به عنوان یک ایرانی است. من در سپاهان بازی نکرده ام و نمی دانم باید آن را تعیین کنم یا نه. من فقط دو بار در تیم 18 نفره بودم اما می دانم آنجا خیلی جنگیدم و اگر برگردم اصلا به این تیم نمی روم.

امیدوارم تراکتور به روزهای اوج خود برگردد

من تراکتورسازی نبودم، اما اولین چیزی که در این تیم دوست داشتم، هوادارانش بودند. سبک تشویق و … من را خیلی به تراکتور رساند. الان فکر می کنم تراکتور شرایط خوبی ندارد اما امیدوارم تراکتور خیلی زود به اوج خود بازگردد.

پرسپولیس خیلی خوب است اما هیچ تیمی نمی تواند برای من تراکتورسازی شود

پرسپولیس در آن سال ها تیم محکمی بود و توانست قهرمان شود و فکر می کنم این قهرمانی شرایط این تیم را به خوبی نشان می دهد. اتحاد بازیکنان در تیم قهرمان بسیار مهم است همانطور که فکر می کردم در پرسپولیس اینطور بود و برای تیم قهرمان بسیار مهم است. تیم پرسپولیس هم ماشالا دارد و هواداران خیلی خوب هستند و امیدوارم بروند، البته چیزی تراکتور من نمی شود!

الان فکر می کنم همه از استقلال راضی هستند

استقلال تیم خیلی خوبی است و من این تیم را خیلی دوست دارم، دوستان خیلی خیلی خوبم آنجا هستند و الان فکر می کنم همه از استقلال راضی هستند.

ما تیم ملی یکدست داریم

در تیم ملی با همه خوب هستم، خوشبختانه در تیم ملی بازیکنی نداریم که بخواهد برای دیگران گرفته شود یا بالاتر از تیم در نظر گرفته شود. من با همه وکیل خوبی هستم و صد در صد به جام جهانی می رسیم.

من خوشبخت ترین آدم روی زمینم

جای آناهیتا واقعاً خالی است، او تنها کسی بود که در بدترین شرایط و روزهای سخت در کنارم بود و من را تنها نگذاشت و دختری بود که واقعاً راه درست را به من نشان داد. نمی دانم چگونه از او تشکر کنم، ابتدا درست بود که آنها در روزهای سخت خانواده من بودند، اما فردی که در کنارم زندگی می کرد برایم خیلی مهم بود و چقدر توانست به من کمک کند. دستش درد نکند و از اینجا به او می گویم که چقدر دوستش دارم، من واقعاً خوشحال ترین فرد روی کره زمین هستم که او را دارم. خانواده من او را خیلی دوست دارند و خانواده اش هم من را خیلی دوست دارند، البته او الان پیش من نیست و من در دبی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید