تکواندو برای فولادسازان یا کوشا نیست، تنظیم ابزار درست نیست/ شادترین مردم در انتخابات امروز خانواده من هستند.

ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798212

رئیس سابق فدراسیون تکواندو گفت: خوشحال ترین افراد در انتخابات امروز خانواده من هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو امروز برگزار شد و سرانجام هادی ساعی به عنوان رئیس 4 سال آینده فدراسیون تکواندو انتخاب شد.

محمد پولادگر، رئیس سابق فدراسیون شکست خورده در انتخابات مقابل ساعی در جمع خبرنگاران گفت: بعد از 21 سال در جلسه پرفراز و نشیب تکواندو در کنار هم بودیم و باید از حمایت شما تشکر کنم. این خانواده پرافتخار، صمیمی و رنگارنگ تنها راز موفقیت، دوستی و همدلی اوست و در سال های اخیر هیچ حاشیه ای ندارد. رسانه ها می خواستند جایی برای ورود به موضوع داشته باشند، اما باید مراقب باشیم که اتفاقی نیفتد.

وی افزود: ما ساکنان یک ساختمان هستیم و عظمت و شکوه آن را از دور درک می کنیم. این فدراسیون در زمان ارزیابی ها همیشه یکی از بهترین ها بوده است. گاهی اوقات اعضای خانواده برای منافع شخصی خود را آزار می دهند. ما باید مراقبت کنیم. تکواندو مختص فولادسازان و زحمتکشان نیست، اعتماد مردم دست ماست. هیچ کس حق ندارد تجربیات خود را بایگانی کند. راه اندازی ابزار جداسازی کار درستی نیست، همه باید به عنوان یک دست در کنار فدراسیون باشیم.

رئیس سابق فدراسیون تکواندو درباره وضعیت فعلی فدراسیون گفت: جوانان نیاز به توجه دارند، سرمایه ملی ما هستند و از همه بابت کوتاهی ها عذرخواهی می کنم. تا جایی که می‌توانستیم کار می‌کردیم، اما در کاستی‌ها قصدی نبود. شادترین مردم در انتخابات امروز خانواده من هستند. امسال میزبان 4 رویداد بین المللی بودیم. ما برای یک رویداد قاره ای دو برابر امتیاز دریافت کردیم که امیدوارم بچه ها از آن استفاده کنند. ما به عنوان مرکز خاورمیانه پذیرفته شده ایم و این خوب است. رویدادهای خوب و موفقیت ها با هم هماهنگ خواهند بود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید