مسئولان در رفع مشکلات خانواده شهدا کوشا باشند


ساعت: 12:51
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885537

فرماندار تویسرکان در دیدار با خانواده شهدای مرصاد:

فرماندار تویسرکان تلاش برای رفع مشکلات خانواده شهدا را وظیفه تک تک مسئولان دانست و گفت: تلاش و صبر خانواده های معظم شهدا بر هیچکس پوشیده نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; این روزها مصادف با ایام مبارک عملیات مرصاد، سالروز عملیاتی که منافقین کور غرب کشور در آن برای همیشه در بند بودند، برنامه های زیادی در شهرک شهید پرور تویسرکان در حال برگزاری است. شهر 34 شهید در عملیات غرور آفرین مرصاد جان خود را فدا کرد.


دیدار فرماندار تویسرکان با سه خانواده شهدای عملیات مرصاد از جمله این برنامه ها بود..


حسین افشاری در حاشیه این دیدارها؛ وی عزت، اقتدار، امنیت، آسایش و آرامش کشور را مرهون خون پاک شهدای گرانقدر دانست و گفت: اگر این زحمات نبود، صبر و استقامت خانواده معزز شهدا، جانبازان و جانبازان و ایثارگران را مدیون خون پاک شهدای گرانقدر دانست. شهدا در تربیت نسلی مؤمن و ایثارگر، این قدرت به ملت ایران داده نمی شود..


وی اینگونه دیدارها را بر دوش هر مسئولی دانست و افزود: مردم عزیز ایران همیشه قدردان زحمات خانواده شهدا هستند و مسئولان وظیفه دارند برای رفع مشکلات این خانواده ها از هیچ تلاشی دریغ نکنند. “.


به گزارش اشرامدان؛ همچنین در این ایام شاهد برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای عملیات مرصاد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور فرماندار و مردم شهرستان تویسرکان بودیم..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید