زمانی که هالک ایرانی فتوشاپی بیش نبود!

زمانی که هالک ایرانی فتوشاپی بیش نبود!

قرار است دیدار رسمی این دو در 2 آوریل در سالن O2 برگزار شود، اما این دو که در دبی به سر می برند، روز پنجشنبه برای اولین بار ملاقات کردند.

در این تقابل هر دو آماده رویارویی با یکدیگر بودند اما این هالک ایرانی بود که نتوانست فورد را سرنگون کند.

پس از درگیری کوتاه روی زمین، برای بار دوم دست به کار شدند و این بار فورد بود با ضربه ای که باعث شد غریبه ای به زمین بیفتد.

عدم تدابیر امنیتی کافی منجر به کشته شدن افرادی شد که از این برخورد فیلمبرداری کردند و در نهایت مسابقه را متوقف کردند.

نکته عجیب این تقابل تفاوت قد قابل توجه سجاد گریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این رقیب اگرچه هالک ایرانی نام دارد اما به وضوح از حریفش کوتاهتر است و به نظر می رسد این موضوع در مسابقه فروردین ماه برای او مشکل ساز باشد.

انتشار این تصاویر باعث شده تا بسیاری از کاربران به این مشکل توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار قبلا در فتوشاپ بوده و یا با تکنیک های خاصی گرفته و گرفته شده است.

این یکی از جدیدترین تصویرسازی های مجازی سجاد گریبی است که پیش از این با ویدئویی از نبرد او با مارتین فورد منتشر شده است و مشخص شده که تمامی این تصاویر کار فتوشاپی های عزیز است!

مسابقه آنها که قرار است حدود یک ماه دیگر برگزار شود، چهار یا دو دقیقه دیگر خواهد بود و زیر نظر اتحادیه حرفه ای بوکس خواهد بود.

فورد و گریبی پیش از این هرگز تجربه مبارزه با رینگ را نداشته اند، اما فورد سال هاست که به تمرین هنرهای رزمی ترکیبی می پردازد و از طرفداران پر و پا قرص این ورزش است.

سبک تمرینی عجیب پیش از این مورد سوال طرفداران قرار گرفته بود و فورد ویدئوهای عجیب منتشر شده با او را “شرم آور” خواند. این ورزشکار انگلیسی گفت که پیروزی مقابل یک غریبه در ماه آوریل برای او دستاورد بزرگی نبود.

فورد پیشتر به میرور گفت: «فقط می‌خواهم سرم را تکان دهم. این هیچ حس موفقیت یا غرور به من نمی دهد، زیرا به طور کلی فکر نمی کنم او چیزی برای ارائه داشته باشد و چیزی که باعث غرور من شود. این نبرد برای خلاص شدن از شر مزخرفاتی است که در سال های اخیر مطرح شده است.»

دیدگاهتان را بنویسید