زمان بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال

زمان بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال

فرهاد مجیدی جدا از تمدید قرارداد با تیم اتحاد کلبا، قصد خریدهای جدیدی را دارد و اولین بازیکن جدید را برای این تیم به خدمت گرفت. طبق اعلام باشگاه اتحاد کلبا، خالد الدرمکی، هافبک اماراتی اولین خرید تابستانی این باشگاه است.

صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی به صراحت درباره بازگشت این مربی به استقلال صحبت کرد. وقتی از این مربی پرسیدند امکان بازگشت به استقلال وجود دارد؟ وی گفت: بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال بعد از 10 سال ممکن است اتفاق بیفتد.

فرهاد مجیدی در اولین فصل حضورش در تیم اتحاد کلبا، جایگاه این تیم را در جدول رده بندی سه پله ارتقا داد. قبل از حضور فرهاد در ترکیب امارات، اتحاد کلبا در لیگ برتر امارات یازدهم شد اما در اولین فصل فرهاد مجیدی هشتم شد. اتحاد کلبا در فصل آینده با فرهاد مجیدی به نتایج بهتری امیدوار خواهد بود.

در روزهای اخیر گفته می شود اگر استقلالی ها قرارداد ریکاردو ساپینتو را تمدید نکنند، باید شاهد بازگشت فرهاد مجیدی به جمع آبی ها باشیم و این در حالی است که فرهاد آینده بهتری در تیم اتحاد کلبا دارد. به گفته خودش، این بار در جایگاهی به تیم بازخواهد گشت تا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی کند.

دیدگاهتان را بنویسید