فرهاد مجیدی کارشناس بازگشت به استقلال؟!

فرهاد مجیدی کارشناس بازگشت به استقلال؟!

دیدار جذاب و جنجالی سرخابی های تهران پیروز نشد و حواشی آن ادامه دارد. شاید بازی فنی دو تیم در اواخر دهه 90 به پایان رسید اما دعوای رسانه ای آنها همچنان داغ می شود.

شاگردان مجیدی در ابتدای باز شدن دروازه شان به تساوی رسیدند، اما آنهایی که معتقد بودند دروازه شان در برابر جریان بازی باز است، از تمام ظرفیت خود استفاده کردند تا از باخت در امان بمانند و با تساوی به پایان رسیدند.

آبی‌ها که با بازگشت به دربی از شکست فرار کردند تا نه تنها با نزدیک‌ترین پیروان خود اختلاف 6 امتیازی را در صدر جدول حفظ کنند، بلکه مهم‌تر از آن، رکورد شکست ناپذیری خود را بهبود بخشند و آن را به هفته بیست و سوم برسانند.

شاگردان مجیدی در تمامی دیدارهای قبل از دربی گل اول این دیدار را به ثمر رساندند، به جز بازی مقابل صنعت نفت در نیم فصل اول که ابتدا گلزنی کردند و سپس برگشتند و با تساوی به پایان رسید. آبی ها برای دومین بار اولین گل خود را در دربی به ثمر رساندند اما باز هم تلافی کردند و بدون تساوی زمین را ترک کردند.

دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر روز پنجشنبه 26 اسفندماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی به پایان رسید تا نتیجه هر تیم تنها یک امتیاز فاصله داشته باشد. و پرسپولیس 49 امتیازی شد و دوم شد.

دیدگاهتان را بنویسید