برنامه فرهاد مجیدی برای بازگشت به استقلال مشخص شد

برنامه فرهاد مجیدی برای بازگشت به استقلال مشخص شد

فرهاد مجیدی در باشگاه اتحاد امارات فراز و نشیب هایی را پشت سر می گذارد. سرمربی استقلال در فصل قبل گاهی با تیم جدیدش خوشبین به نظر می رسید و گاهی با شکست یا تساوی باعث ناامیدی می شد. اما عملکرد این تیم نسبت به سال های گذشته عملکرد بسیار بهتری از خود به جای گذاشت و با وجود این فراز و نشیب ها مجیدی موفق شد فضای جدیدی را در این باشگاه ایجاد کند. الاتحاد معمولا از آن دسته تیم هایی است که حتی رسیدن به رتبه تک رقمی برایش سخت است و در سال های حضورش در رده اول فوتبال امارات همیشه با این سختی مواجه بوده است اما حداقل حضور مجیدی در این میان. باشگاه الاتحاد را به رتبه هشتم رسانده است. از جدول لذت ببرید که نسبت به گذشته عملکرد قابل قبولی دارد و مجیدی حتی در هفته های باقی مانده این فرصت را دارد تا جایگاه تیمش را ارتقا دهد.

مجیدی که از گابریل پین و صالح مصطفوی، همکارانش در باشگاه استقلال بهره برد و این دو مربی را با خود به ترکیب اتحاد کلبا برد، از 19 بازی با تیم جدیدش 25 امتیاز کسب کرده است. اتحاد در تاریخ خود 7 برد، 8 باخت و 26 گل زده است. اما آنچه در نتایج اتحاد جلب توجه می کند، گل های این تیم است. مجیدی برخلاف استقلال در فصل بیست و یکم هرگز نتوانسته تیم اتحاد کلبای قدرتمندی در فاز دفاعی ایجاد کند و تیمش در این 19 بازی 30 گل دریافت کرده است.

با این حال حتی اگر کولبا در پایان لیگ در همین پست بماند، از نظر مدیران باشگاه یک برد بزرگ محسوب می شود و مجیدی این شانس را خواهد داشت که فصل آینده در باشگاه امارات به کار خود ادامه دهد.

اما شکی نیست که مجیدی به نتایج استقلال در این فصل نگاه خواهد کرد. اگر ساپینتو نتواند با استقلال به قهرمانی برسد، مجیدی مدعی اصلی بازگشت به این باشگاه خواهد بود. خود فرهاد مخفیانه به دنبال بازگشت است و با اینکه هیجان جدیدی را در فوتبال امارات احساس می کند، هرگز در برابر پیشنهاد بازگشت به استقلال مقاومت نمی کند و با علاقه به این پیشنهاد فکر می کند. مجیدی می داند دیر یا زود با درخواست جدیدی از سوی مدیران باشگاه استقلال برای فعالیت مجدد در این باشگاه مواجه خواهد شد. حالا حتی اگر ساپینتو این فصل استقلال را قهرمان لیگ کند، مجیدی باز هم به عنوان جایگزین پشت سر ساپینتو خواهد بود و خیلی خوش شانس است که در باشگاه سابقش تمرین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید