فرهاد مجیدی در این مسابقات کارشناس نیست

فرهاد مجیدی در این مسابقات کارشناس نیست

شاید کمتر استقلالی ها قبل از بازی این تیم با نساج شکست و حذف از جام حذفی را تصور کنند. اتفاقی که در بی اعتمادی رخ داد و شاگردان فرهاد مجیدی در ضربات پنالتی مغلوب میهمان خود شدند تا 24 ساعت پس از شکست سنگین پرسپولیس در آزادی و حذف از جام حذفی، اتفاقی برای آبی ها رقم بخورد.

استقلال در ضربات پنالتی مغلوب نساجی شد تا از سومین ناکامی خود در جام حذفی در سومین دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی جان سالم به در ببرد و سه گانه مجیدی را در از دست دادن جام حذفی به پایان برساند.

مجیدی در اولین فصل سرمربیگری تیمش به فینال جام حذفی رسید که با همان الهام ضمنی به تراکتور باخت تا از این طریق موفق به کسب جام نشود. آبی ها فصل گذشته با مجیدی برای دومین بار به فینال جام حذفی رسیدند اما این بار با هدایت جواد نکونام مغلوب فولاد شدند.

سومین ناکامی استقلال در سومین سال متوالی با هدایت فرهاد مجیدی باز هم برابر تیم قرمزی بود که ساکت الهامی هم هدایتش را برعهده داشت. با این تفاوت که این بار ناکامی در تهران و در مرحله یک چهارم نهایی رخ داد.

بعد از اینکه آبی ها از جام حذفی کنار رفتند، حالا یک تیم و یک جام دیگر در این فصل باقی مانده است و آنها باید روی کسب جامی که به آن نزدیک هستند تمرکز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید