گیرنده های خود را لمس کنید، مشکل فرستنده نیست/ کارشناس صدا و تلویزیون برای رفع برآمدگی های دیجیتال به رودبار جوان می آید.


ساعت: 09:07
تاریخ انتشار: 31.04.1401
کد خبر: 1884680

به گفته نماینده اپراتورهای صدا و سیما، پس از اعتصاب دیجیتالی ماه گذشته در رودبار جنوب، هیچ مشکلی در خارج از شهر وجود ندارد، فرماندار روبار جنوب خواستار حضور کارشناس صدا و سیما در این شهر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; چند سالی از راه اندازی شبکه های دیجیتال در کشور می گذرد اما مشکلاتی در این زمینه در شهرها وجود دارد که بینندگان تلویزیون را دلسرد می کند.

خاموشی مداوم شبکه های تلویزیونی در یک ماه گذشته باعث ناراحتی مردم رودبار جنوب شده و از خبرنگاران خواسته اند صدای خود را به گوش مسئولان برسانند.

در پی این مطالبه مردمی خبرنگار را آرمان در رودبار جنوب با انتشار گزارشی با عنوان «امواج رسانه ملی به رودبار جنوب نمی رسد» خواستار رسیدگی به این موضوع شد که واکنش رئیس صدا و سیمای مرکز کرمان را در پی داشت.

نماینده پخش رادیو جنوب کرمان: گیرنده های خود را لمس کنید، مشکل از فرستنده نیست

مرزی نماینده صداوسیما در جنوب کرمان در رابطه با این خبر گفت: پوشش تلویزیونی WFM 60 درصد از 5 شهر از 7 شهر جنوبی، از شبکه قدرتمند شهید شاهواری است که در صورت هر فرستنده، اعتراضات بسیاری از این مناطق به همراه خواهد داشت. قطع شده است.

وی افزود: فرستنده های دیجیتال WFM این ایستگاه از توان نامی مدار آنتن می باشد و مشکل یخ زدگی و قطعی تصاویر وجود ندارد و مشکل در مناطق جنوبی وزش باد شدید در این فصل است لذا مخاطبان باید وضعیت را بررسی کنند. سیستم آنتن و خط ارتباطی برای رفع نقص احتمالی.

نماینده صداوسیما در جنوب کرمان گفت: طی تماس تلفنی با معاون فرماندار کهنوج ایستگاه شهید شهسواری بررسی و کنترل شد و موردی از خرابی فرستنده های جنوب مشاهده نشد.

نماینده سد و سیما برای رفع اعتصابات دیجیتال به رودبار جنوب می آید

در پی پیگیری های خبرنگار راه آرمان و مطالبات مردم رودبار جنوب، فرماندار این شهرستان طی تماسی تلفنی این موضوع را از مرکز استان پیگیری کرد.

علی پرورش فرماندار رودبار در خصوص این خبر گفت: با توجه به نیاز مردم به تلویزیون و همچنین تقویت گیرنده های تلویزیون در مناطق شهری و روستایی این موضوع توسط مسئولان صدا و سیما مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ما همواره در کنار مردم و در نحوه خدمات رسانی به مردم کار می کنیم و پس از گزارش خبرنگاران و درخواست های مردمی، لازم بود در این زمینه پیگیری شود، کما اینکه استان انجام می دهد. مشکلی نداریم، اما می خواهیم یک متخصص بفرستیم تا روزها کاوش کند. در آینده به شهر رفتیم.

لازم به ذکر است طی یک ماه گذشته حملات دیجیتال باعث سردرگمی شهروندان رودبار جنوب شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید