قیمت کتاب / نحوه خرید آقای گوینده از نمایشگاه کتاب را لمس کنید


ساعت: 18:27
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838810

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: بحث گرانی کاغذ باعث گرانی کتاب شده است و این مشکل برای علاقه مندان است و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت همزمان با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی(ره) حضور یافت و با خبرنگار فارس گفت و گو کرد.

بهادری جهرمی در گفت وگو با فارس در پاسخ به این سوال که قصد دارید چه کتاب هایی را از نمایشگاه ببرید، گفت: چند کتاب را اینجا در نمایشگاه می بینم و اگر دوست داشته باشم می خرم. برخی ناشران به من پیشنهاد می دهند، برخی اخبار انتشارات را مرور می کنند و در میان آنها اگر دوست داشته باشم کتاب را می خرم.

وی ادامه داد: البته تعدادی کتاب را هم که از طریق فضای مجازی تهیه می کنم به نمایش گذاشتم. من معمولا بیشتر کتاب هایی را که می خواهم به صورت آنلاین خریداری می کنم.

جهرمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه کتاب هایی را برای علاقه مندان به مطالعه پیشنهاد می کنید، گفت: به نظرم خوب است که کتاب بخوانیم و بخوانیم. حالا اولویت بعدی کدام کتاب است. البته من کتاب های حفاظت مقدس را ترجیح می دهم و به مردم توصیه می کنم این کتاب ها را هم بخوانند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه به دلیل گرانی کتاب اقدام به خرید کتاب از این نمایشگاه می کند، گفت: گرانی کاغذ باعث افزایش قیمت کتاب شده و این موضوع برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی مشکلاتی ایجاد کرده است. ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و هزینه خرید کتاب بخشی به حساب شخصی و بخشی از یارانه کتاب به فرهنگیان پرداخت می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید