ارائه 200 هزار عنوان کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب

زمان: 19:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802554

اسماعیلی در پیامی توئیتری با اشاره به دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از عرضه 200 هزار عنوان کتاب همزمان با نمایشگاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی در توییتر با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب در تهران، از انتشار 200 هزار عنوان کتاب همزمان با این نمایشگاه خبر داد و نوشت: استقبال از این رویداد ملی موجب رشد صنعت نشر می شود. و پیشرفت فرهنگی

محمدمهدی اسماعیلی در بیانیه ای اعلام کرد: باخمن دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم تا دهم بیش از 200 هزار عنوان کتاب از 2100 ناشر داخلی و خارجی را در اختیار همه ایرانیان در همه شهرها و روستاها قرار می دهد. .

به گزارش مرکز، دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، شنبه (11 بهمن 1400) ساعت 14:00 از خانه کتاب و ادبیات ایران به آدرس khaneketab@ به صورت زنده پخش می شود.

زمان خرید مخاطب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک روز پس از افتتاحیه نمایشگاه یعنی. روز یکشنبه «سوم باخمن 1400» و علاقه مندان به بازدید و خرید کتاب می توانند با سایت ketab.ir تماس بگیرند.

همچنین سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران چهار روز قبل از تاریخ شروع نمایشگاه راه اندازی شد. در روز چهارشنبه (31 دی ماه 1400) جهت تسهیل در روند خرید کتاب دوستان و عموم مردم می توانند پس از ثبت نام در سایت کتاب های مورد نیاز خود را ثبت کنند و در صفحه شخصی خود به قسمت علاقه مندی ها اضافه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید