دومین نمایشگاه مجازی کتاب با 900 هزار نسخه در هفته به فروش می رسد

ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804479

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: تا پایان هفتمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، 900 هزار نسخه کتاب به ارزش 580 میلیارد ریال به فروش رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی رمضانی، رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: ۲۱۰۰ ناشر در سراسر کشور تا پایان هفتم ۸۹۳ هزار و ۴۲۲ نسخه کتاب به ارزش ۵۸۰ میلیارد و ۳۱۹ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۶۵۴ ریال دریافت کرده‌اند. روز برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران. برای فروش.

وی افزود: تاکنون 157 هزار و 650 سفارش توسط مخاطبان در سامانه ناشران ثبت شده است، 107 هزار و 368 سفارش به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شده و 43 هزار و 929 سفارش نیز در انتظار ارسال هستند.

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با اشاره به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ستاد دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در دومین نمایشگاه تهران. کتاب نمایشگاه را یک روز تمدید کرد. برپایی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 11 بهمن ماه جاری است و مردم و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب های مورد نظر خود را با 20 درصد تخفیف خریداری کنند.

رمضانی در پایان گفت: پستچی ها در نمایشگاه مجازی کتاب تهران شریک کتاب هستند و شیرینی نهایی خرید کتاب را به ذائقه مخاطبان می آورند. از این پس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را تکمیل می کنند. امیدواریم ناشران سفارش های ثبت شده را سریعتر به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند تا کتاب ها در اسرع وقت به دست خریداران برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید