مدی کارشناس ساخت و ساز نیست که نظر بدهد!


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904508

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: بودجه کشوری ما عددی است که اگر تورم نباشد 55 سال طول می کشد تا پروژه های نیمه تمام ساخته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عاصم یوسفی در حاشیه مراسم هفته تربیت بدنی گفت: در این هفته چهار مجموعه فعال ما از جمله مجموعه های ورزشی آزادی، شهید شیرودی، شهید کیشوری و نوروز آباد با 50 درصد تخفیف در اختیار عموم قرار می گیرد. باید بیایند و از این مجموعه ها استفاده کنند.

وی در خصوص برنامه این شرکت برای توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در کشور توضیح داد که در مجموعه ورزشی انقلاب رویدادهای جدیدی ایجاد خواهیم کرد و تحولات فرهنگی و اجتماعی خوبی خواهیم داشت. با معاون وزیر ورزش و سایر دوستان جلسه ای داشتیم و در مورد سریال انقلاب و دو سریال دیگر تصمیمات خوبی گرفتیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در خصوص آزادی احمد مددی از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی خاطرنشان کرد: شرکت توسعه مجموعه های متعددی دارد که باید به نحو احسن در خدمت مردم باشد. ضرر خدمت به مردم کاملا مردود است و ما می خواهیم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم. من خودم مدی را به عنوان مدیر مجموعه ورزشی آزادی منصوب کردم و او سعی کرد رضایت نظام را جلب کند.

عاصم یوسفی با بیان اینکه قبلاً به مددی تذکر داده بودم، گفت: تمام تصور ما درباره مدیریت مجموعه این است که مدیر وظایفی دارد که به نحو احسن عمل کند. ابتدا در مجموعه ورزشی آزادی مشکل داشتیم و با مدی صحبت کردم و از او خواستم تا مشکلات را حل کند. مدی در رسانه ها گفت که برای ما نامه فرستادند. ارسال نامه بدون تجربه و عوام مجموعه ای از آثار هنری نیست. مدیریت صحیح یعنی مجموعه را زنده کنیم و آن را درست مدیریت کنیم.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در بازی پرسپولیس – تراکتورسازی گفت: مدیر مجموعه آزادی وظیفه دارد همه امور را کنترل کند و قبل از هر بازی باید مانور داده شود تا در بازی پرسپولیس – تراکتور این اتفاق نیفتد. .. موجود است و مکاتباتش. معاون فنی ورزشگاه آزادی اذعان داشت که مانور انجام نشده و جعبه فیوز برج ها به مدت 20 روز تعمیر شده است. هیچ کس کنترلی نداشت که شمع ها را از تعمیر بازگرداند و آنها را نصب کند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز گفت: در ابتدای بازی دیدند ایمنی وجود ندارد، نتیجه مدیریت بد مدی است. او وظیفه داشت این موارد را بررسی کند. چرا مدی این کار را نکرد؟ مسئول حراست و مدیر تاسیسات مجموعه ورزشی آزادی در محل بررسی شد و تصمیم مدیریتی گرفتیم و خواستار عذرخواهی مادی شدیم. امیدوارم هر جا که هست موفق باشد، مشکوک است که بداخلاق است و مشکلات ورزشگاه آزادی بعد از اخراجش را به یاد می آورد.

عاصم یوسفی با بیان اینکه مددی ورزشگاه آزادی را با متروپل مقایسه کرد، اظهار کرد: ورزشگاه آزادی هزار کیلومتر با متروپل فاصله دارد. او کارشناس ساختمانی نیست که درباره اینکه آیا کل این مجموعه فرو می ریزد یا خیر اظهار نظر کند. اظهار نظر در این مورد با چشم غیرمسلح غیرممکن است. ما شرکت های مشاوره بین المللی داریم و نظر همکاران ما با مددی متفاوت است. مادی به همان دلایلی که گفتم می خواهد مجموعه ورزشی آزادی را تخریب کند. چون حضور ندارد.

وی در دفاع از سازه مجموعه ورزشی آزادی تصریح کرد: سه ماه پیش این ورزشگاه با صد هزار نفر سرود سلام کمندت را اجرا کرد. آیا کسی کمترین صدمه دیده است؟ اما ما به عنوان شرکت مادر تخصصی توسعه زیرساخت های ورزشی نظر تخصصی می دهیم و چیزی نمی گوییم که مشکلات اجتماعی ایجاد کند. از ترک، نماینده دادستانی که حکم ورزشگاه را صادر کرده، پرسیدم که آیا معاینه ای انجام داده یا نه؟ گفت مرکز تحقیقات نامه ای نوشته است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با بیان اینکه مشاور کارشناسی باید به این نتیجه برسد که آیا این مجموعه در حال ریزش است یا خیر، گفت: اگر بخواهیم کل ورزشگاه را بارگیری کنیم باید بدانیم که ورزشگاه دیگری برای خدمت به این ورزش وجود ندارد و این مشکل نیاز به بودجه دارد. مردم نگران نباشند و بدانند که خانواده ما از این ورزشگاه بازدید می کنند.

عاصم یوسفی گفت: کسانی که به مجموعه ورزشی آزادی می آیند فرزندان من هستند. اگر کوچکترین مشکلی پیش بیاید، درها را می بندیم و به کسی راه نمی دهیم. حالا ما تماشاگر را در ورزشگاه نمی خواهیم. چون مهندسان ما کار می کنند. ما در حال حاضر شرمنده مخاطب هستیم و از آنها عذرخواهی کرده ایم. باید به نتیجه برسیم.

وی در خصوص فعالیت این شرکت برای توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در استادیوم های سراسر کشور گفت: می خواهیم از فردا صبح برای تمامی ورزشگاه های کشور ریل نصب کنیم و ظرف یکی دو سال به بهره برداری برسانیم. شرکت توسعه بودجه محدودی دارد و بدون پول نمی توان مجموعه ساخت. ما از سرمایه گذاران خوب دعوت کرده ایم که بایستند و باید با آنها تعامل داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت با انتقاد از بودجه مصوب این شرکت برای توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در کشور گفت: بودجه کشوری ما عددی است که اگر تورم نباشد ساخت پروژه های نیمه تمام 55 سال طول می کشد. از دولت سیزدهم و سازمان بودجه برنامه کشور تقاضا دارم به ورزشگاه آزادی توجه ویژه داشته باشند. اگر رقم 500 میلیارد تومانی را برای نوسازی مجموعه بگویم، برای یک ورزشگاه 100 هزار نفری می گویم و هر که می گوید این بازسازی هزار میلیارد هزینه دارد، شاید به فکر نوسازی سه مجموعه است.

عاصم یوسفی با بیان اینکه ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی وضعیت خاصی دارد، اظهار داشت: 80 هزار نفر از مردم عزیز ما وارد ورزشگاه 100 هزار نفری می شوند و باید سالم باشند. بنا به دستور سجادی، اولویت ما تقویت این ورزشگاه برای ارائه خدمات مناسب به مردم و جامعه ورزش است. ما تلاش می کنیم سرمایه جذب کنیم و کار خود را تسریع کنیم. سرمایه ایالتی ما ضعیف است و به کمک ما رسیدیم. هر چه سرمایه بیشتری به ما بدهند سرعت ما بیشتر می شود.

وی در مورد زمین های تنیس باشگاه استقلال تصریح کرد: زمین های استقلال در اختیار کاربر بوده و به دولت سیزدهم تحویل داده شده است که هنوز تکمیل نشده است. اگر فدراسیون بخواهد باشگاهی را راه اندازی کند و زمین اجاره کند، تخلف است. ما کاری کرده ایم که فدراسیون ها فضای مناسبی داشته باشند و نمرات عالی کسب کنند. 10 روز پیش فدراسیون تنیس یک تورنمنت در مجموعه «انقلاب» برگزار کرد که همه زمین ها را به صورت رایگان در اختیار فدراسیون قرار دادیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به مناسبت افزایش درآمد از این مجموعه گفت: با این حال این درست نیست که یک فدراسیون سه روز در هفته مجموعه ای را بگیرد و از آن استفاده کند. این زمین نیز فرسوده و زیان ده خواهد شد. 7 میلیارد تومان از 29 زمین مجموعه ورزشی انقلاب در سال های اخیر به مبلغ 69.7 میلیارد تومان اجاره شد. این مبلغ به بیت المال می رود و صرف ورزش می شود. سال گذشته شرکت ساختمانی پولی برای پرداخت حقوق کارکنان خود نداشت و ورشکست شد. اما ما بدهی ها را پرداخت کرده ایم و از این وضعیت خارج شده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید