زمان دقیق رتبه بندی معلمان

زمان دقیق رتبه بندی معلمان

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به سالروز بزرگداشت مقام معلم و شخصیت شهید مطهری، گفت: شهید مطهری در جامعه ما بی نظیر است؛ این شهید مطهری در جامعه ما بی نظیر است. فردی که همه علوم را دارد و کمتر دانشمند و نویسنده ای را می بینید که در همه جهات علم داشته باشد. مطهری عارف و جامعه شناس بود و از این رو انسانی بی نظیر است. ما از قبل هفته معلم را جشن می گیریم.

وی ادامه داد: نقش معلم در جامعه اسلامی نقشی ستودنی است و هیچکس نمی تواند انکار کند که معلم نمی تواند نقش اساسی داشته باشد. اگر به اقشار جامعه نگاه کنیم، می بینم که معلمان می توانند نقش اساسی در اداره جامعه داشته باشند، همانطور که قبل از انقلاب نقش اساسی داشتند و امروز نیز با ادامه این کار، باید نقش اصلی را در حکومت ایفا کنند. دولت

رئیس مجلس شورای ملی خوزستان گفت: معلمان انسان دوست هستند. بخش اعظم جامعه در دسترس معلمان است، بنابراین آنها می توانند نقش بسیار موثری در مسیر تعالی و بالعکس داشته باشند. آمار معلمان کشته شده نشان می دهد که نقش آنها در جنگ غیرقابل مقایسه است. بیشتر جنگ بر دوش جامعه فرهنگی و دانش آموزان است.

ایزدپناه خطاب به فرهنگیان گفت: اکنون هم می توانید نقش موثر و واقعی در تداوم استقلال کشور داشته باشید. معلمان باید هوشیار باشند زیرا دشمن در جنگ شکست خورده است و خدای ناکرده در جنگ اقتصادی شکست خواهد خورد و ما از این مسیر عبور خواهیم کرد. جامعه در حال پیشرفت است اما ممکن است در دوره هایی و حتی در دولت فعلی یا قبل اشتباهاتی رخ دهد اما دشمن در چند سال اخیر فشار زیادی به جامعه وارد کرده است.

وی گفت: در این مدت با وجود اینکه تحریم ها همچنان پابرجاست، یک میلیون و 500 هزار بشکه نفت صادر می کنیم. بررسی ها نشان می دهد بدهی نداریم و خوشبختانه بدهی ها توسط دولت پرداخت شده و داریم به ساحل می رسیم. دشمن نمی خواهد به ساحل برسد، دشمن متوجه شده است که حرکت نظام رو به رشد است و رو به جلو است، لذا شروع به گسترش یاس و ناامیدی در فضای مجازی کرد در حالی که در این نظام ناامیدی وجود ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص پیگیری مطالبات معلمان تاکید کرد: فرهنگیان محترم، دولت و مجلس نگاه ویژه ای به مطالبات فرهنگیان دارند، در دولت قبل هم این گونه بود اما منابعی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه مجلس در تایید وزیر آموزش و پرورش حساسیت ویژه ای داشته است، افزود: بسیاری از کارهای مجلس در دو سال گذشته بر آموزش و پرورش متمرکز بوده است. نه در مجلس، نه در دولت فعلی و نه در دولت قبل هیچ تلاشی برای جفا به فرهنگیان صورت نگرفته است و قطعاً شما را درک کرده ایم.

ایزدپناه با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان گفت: بحث رتبه بندی معلمان 10 سال است که به جایی نرسیده است. مجلس از روز اول بحث رتبه بندی را در جلسه ای با دولت، وزارتخانه و کمیته آموزش دنبال کرد. این رتبه بندی باید تکمیل می شد. در دولت قبل این لایحه به مجلس رسیده بود که پس از بررسی ها دیدیم که این لایحه آن چیزی را که فرهنگیان می خواستند ندارد اما مجلس در حال کار است و برای رفع ایرادات ضربه می زند و در نهایت پس از تلاش زیاد به نتیجه رسید. نقطه درست

وی تاکید کرد: قوانین نهایی طرح رتبه بندی نهایی در هفته جاری نهایی و تا یک ماه آینده اجرایی می شود. برای این منظور 25 هزار میلیارد جلد در نظر گرفته شد که آن را ناکافی دیدیم و 13 هزار میلیارد دیگر اضافه کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید