زندگی فوق العاده مجلل نامزد رونالدو و همسر مسی

رودریگز و روکوزو فالوورهای زیادی در شبکه های اجتماعی دارند و به لطف شهرتشان ثروت زیادی به دست آورده اند. آنها همچنین با چندین برند جهانی همکاری می کنند. با این حال، ثروت شریک زندگی آنها برای داشتن یک سبک زندگی عالی کافی است. جورجینا رودریگز و آنتونلا روکوزو در کنار کریستیانو رونالدو و لیونل مسی زندگی لوکسی دارند.

هر دو زن طرفدار برندهای طراح معروف هستند. در حالی که Roccuzzo اغلب با برندهایی مانند Gucci، Dolce & Gabbana و Louis Vuitton همکاری می کند، رودریگز سلیقه متفاوتی دارد.

او اغلب با برند علی کاروی که حدود 3000 پوند قیمت دارد، همکاری می کند. رودریگز همچنین مجموعه کیف های درخشانی دارد. او یک کیف 146000 پوندی از چرم کروکودیل Hermes Birkin و خیلی چیزهای دیگر دارد.

خانه رونالدو در تورین منظره ای باورنکردنی داشت. این زوج همچنین در املاک 4.8 میلیون پوندی لافینکا زندگی می کردند. آخرین ملک او در ماربلا در حال حاضر در حال ساخت است و این پروژه حدود 1.4 میلیون پوند هزینه دارد.

در همین حال، مسی حدود 23 میلیون پوند در مکان هایی مانند ایبیزا، بارسلونا، میامی و غیره خرج کرده است.

رونالدو و رودریگز همچنین در روزهای اولیه اقامت در عربستان سعودی در آپارتمان های مجلل در هتل فور سیزن ریاض زندگی می کردند که ماهیانه 250 هزار پوند هزینه داشت.

هم رونالدو و هم مسی کلکسیون های ماشینی دیدنی دارند. فوق ستاره پرتغالی خودروهایی به ارزش حدود 18 میلیون پوند دارد. رودریگز دو بار خودروهای مجلل به نامزد خود هدیه داده است، یک بار یک برابوس مرسدس بنز کلاس G به ارزش 516000 پوند و یک رولز رویس به ارزش 25000 پوند در اواخر سال 2022.

اما با وجود اینکه مسی عاشق ماشین است، روکوزو هرگز چنین وسیله نقلیه لوکسی به همسرش نداده است.

جورجینا رودریگز و آنتونلا روکوزو هر دو از جت های شخصی استفاده می کنند. کریستیانو رونالدو اخیرا هواپیمای خود را به قیمت 20 میلیون پوند فروخته است. او صاحب یک قایق تفریحی 5.5 میلیون پوندی است. لیونل مسی نیز قایق تفریحی خود را دارد.

جورجینا رودریگز و آنتونلا روکوزو چگونه وقت خود را می گذرانند؟

مستند جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو با نام «I Am Georgina» از نتفلیکس بسیار محبوب شده است و در حال حاضر برای فصل دوم در حال تولید است. این نمایش بینشی منحصر به فرد از زندگی رودریگز به طرفداران داد.

رودریگز را اغلب می توان در حال گذراندن وقت با پنج فرزندش دید که دو تن از آنها مادر بیولوژیکی است. طرفداران نیز پس از تماشای برنامه نتفلیکس به خوبی از زندگی فرزندان خود آگاه هستند.

از سوی دیگر، همسر لیونل مسی – آنتونلا روکوزو، محتاط است و چیز زیادی در مورد زندگی خانوادگی خود برای عموم فاش نمی کند. به نظر می رسد او می خواهد از فرزندانش در برابر توجه محافظت کند.

دیدگاهتان را بنویسید