سابقه درگیری لفظی کی روش با هواداران ایرانی چیست؟ + فیلم

سابقه درگیری لفظی کی روش با هواداران ایرانی چیست؟  + فیلم

کی روش که ترکیب عجیبی را برای اولین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 مقابل انگلیس ترتیب داده بود و قصد داشت با انتخاب بازیکنان تدافعی بیشتر کار سه شیرها و مهاجمان زهردار آن تیم را سخت کند، این دیدار را با این بازی به پایان رساند. باخت 6-2

خبرروزی نوشت: سرمربی تیم ملی ایران در دیدار مقابل انگلیس حرکت عجیبی را به سمت هواداران خودی انجام داد.

او در تمام سال‌های طولانی دوران مربیگری‌اش هرگز چنین شکست سنگینی را تجربه نکرده بود و تیمش تا این حد آشفته، بی‌نظم و بی‌برنامه نبوده بود و اگرچه قصد داشت یک بار دیگر بازی تدافعی مقابل تیمی بزرگ ارائه کند، اما غافلگیر شد. و آنالیز درستی که گرت ساوتگیت از او داشت، باعث شد ایران 6 گل بزند و عصبانیت پرتغالی ها به اوج خود برسد.

درگیری لفظی و رقابتی کی روش با هواداران ایرانی!

گل های متوالی انگلیس که در هر دو نیمه 3 بار دروازه تیم ملی ایران را باز کرد، کارلوس کی روش را به شدت عصبانی کرد و شرایط را برای درگیری لفظی شدید با تماشاگران فراهم کرد.

کی روش در نیمه دوم (احتمالا پس از دریافت گل پنجم) رو به تماشاگران معترض نشسته پشت نیمکت کرد و در حین مشاجره با آنها، با اشاره دست از آن هواداران ایرانی خواست که ساکت شوند. صحنه ای که توسط دوربین های تلویزیونی دیده نشد اما توسط عکاسان شکار شد.

فیلم عکس ضبط شده چیز دیگری می گوید

پس از انتشار تصاویری از حرکات کارلوس کی روش در پایان مسابقه، دلیل این حرکت اعتراض به جمعیت اعلام شد، اما در فیلم ثبت شده از این اتفاق، کی روش از هواداران حاضر در مسابقه تشکر می کند. استادیوم

دیدگاهتان را بنویسید