بدون چاقو زدن؛ در رختکن درگیری لفظی رخ داد

زمان: 19:32
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797305

سرمربیان تیم های فوتبال سپاهان و پدیده در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که سه بار متوالی شکست خوردیم و از شرایط ایده آل خارج شدیم. بازی با شاهخودرو برای ما مهم است و فرقی نمی کند این تیم در انتهای جدول باشد، چون انگیزه آنها مقابل سپاهان دو چندان است.

وی درباره تیم حریف گفت: حریف برای من قابل احترام است و چیزی به نام بازی راحت وجود ندارد زیرا همه می خواهند از ما امتیاز بگیرند. ما باید با واقعیت ها جلو برویم و امیدوارم فردا بازیکنانم با منطقه خود بازی کنند نه با احساساتشان.

سرمربی سپاهان افزود: کمی خوش شانس بودیم. نمی خواهم بهانه بیاورم اما در آماری که آنالیز کرده ایم یکی از بهترین تیم های ایران هستیم و در خیلی از موارد تیم اول هستیم. تیم من بیشترین موقعیت ها را ایجاد می کند و کمترین موقعیت ها را به حریف می دهد، اما اینها همه بهانه است و در نتیجه گیری های امروز دنیا مهم است و باید برای پیروزی در مسابقات تلاش کنیم.

وی درباره عملکرد دروازه بان خود گفت: از او راضی هستم و گل بدی به ثمر نرسانده است که می خواهم از کنت انتقاد کنم.

نویدکی درباره تقویت سپاهان در نیم فصل گفت: تیم خوبی دارم و نفرات خوبی در تیم حضور دارند. فکر نمی کنم نیازی به بازیکن داشته باشم مگر اینکه کادر فنی به این نتیجه برسد که تغییرات لازم است. اگر یکی دو نتیجه خوب بگیریم شرایط عوض می شود.

سرمربی سپاهان درباره غیبت های تیمش گفت: مهدی زاده مصدوم است. بعد از بازی با نساج رضا میرزایی را نداریم اما بازیکنان دیگری هستند.

وی در خصوص جدایی مغانلو گفت: من مسئول جدایی بازیکنانم هستم و اگر فردی سپاهان را دوست نداشته باشد از تیم می رود اما شهریار را به هیچ تیمی نمی دهیم. تیم من آنطور که من می خواهم فوتبال بازی می کند و از شرایط تیم و بازیکنان راضی هستم. به هر حال تیم های پرطرفدار انتظار پیروزی را دارند و تیم ما در این امر دخیل است. به هواداران این حق را می دهم که از من و تیم انتظار داشته باشند و به آنها می گویم که تلاش می کنیم تیم خوبی داشته باشیم.

سیدعباسی: سپاهان نیازی به تعریف ندارد

سید داوود سیدعباسی در نشست خبری پیش از بازی خانگی پدیده مقابل سپاهان گفت: با تیم خوب سپاهان بازی داریم که نیازی به تعیین تکلیف نیست. سپاهان یکی از تیم های با ساختار کشورمان است و در سال های اخیر عملکرد خوبی از لحاظ مدیریتی و نتیجه ای داشته است. رقیب فردای ما یکی از پرتماشاگرترین و پرافتخارترین تیم های کشورمان است. به کیفیت آنها واقف هستیم و تلاش می کنیم مقابل این تیم نماینده شایسته ای برای فوتبال خراسان باشیم و بازی خوبی را مقابل سپاهان به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به غایبان تیمش گفت: ما هر چقدر شما بخواهید غایبان می خواهیم. محمدرضا فلاحیان، صادق صادقی، ابوالفضل عکاشه، محسن ربیعه، سعید جلالیاراد و میلاد فراهانی را نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره درگیری دو بازیکن تیمش گفت: در عصر ارتباطات نمی توانی پنهان کنی و این اتفاق در تیم ما افتاد. در هر خانواده ای این اتفاق می افتد و درگیری لفظی بوده است. روز بعد نظرم را به باشگاه اعلام کردم و تصمیم گیری شد. جالب اینجاست که این اتفاق بعد از بازی پیکان در رختکن رخ داد و موضوع ربطی به تمرین نداشت و آنطور که گفته می شد شدت نداشت. نمی شود کتمان کرد، چون الان فضای مجازی و عصر رسانه ها را داریم اما جالب اینجاست که 5 روز بعد چنین موضوعی مطرح شد.

او در پایان گفت: ما برای اولین بار خوش شانس بودیم. ما در بازی ها بدشانس هستیم اما در این ماجرا شانس آوردیم که خبر باز نشد و این موضوع قبل از بازی امروز مطرح شد و از این بابت خوشحالیم. اولاً در هر خانواده ای این اتفاق می افتد و زمان شخصی من بود که در تیم های مختلف بازی کنم، اما نباید این اتفاق می افتاد و ما غافلگیر شدیم. بهتر بود این خبر قبل از بازی سپاهان منتشر نمی شد، هرچند تمرکزمان روی مسائل کاری و فنی است. با تمرکز و تعادل تیممان سعی می کنیم فردا بازی خوبی را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید