سازمان سنجش: در آزمون 1401 گروه آزمایشی علوم تجربی 450 متخلف شناسایی شدند.

سازمان سنجش: در آزمون 1401 گروه آزمایشی علوم تجربی 450 متخلف شناسایی شدند.

روز جدید رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون گروهی علوم تجربی کنکور 1401 در روز جمعه 19 تیرماه با بیشترین تعداد شرکت کننده در بین گروه های آزمایشی، گفت: با هماهنگی های انجام شده با استفاده از دستگاه تشخیص بیش از 450 داوطلب. تخلف کرده اند در این مورد معاینه کنندگان دستگاه های الکترونیکی آورده شده شناسایی و برای آنها پرونده مقدماتی آغاز شده است.

دکتر عبدالرسول پورعباس با اشاره به برگزاری آزمون 1401 گروه علوم تجربی در روز جمعه 19 تیرماه با بیشترین تعداد شرکت کننده در بین گروه های آزمایشی گفت: با هماهنگی های انجام شده با استفاده از دستگاه تشخیص، بیش از 450 داوطلب از این آزمون تخلف کرده اند که ابزار آن به صورت الکترونیکی شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شده است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه با هماهنگی مسئولان قضایی اقدامات مناسبی در خصوص امنیت آزمون انجام شده است، گفت: علاوه بر اقدامات انجام شده در روز برگزاری آزمون، تیم های فروشندگان دستگاه های الکترونیکی به اتهام کلاهبرداری در سراسر کشور شناسایی و دستگیر شده اند و در این راستا باید از ماموران انتظامی، امنیتی و قضایی تشکر کرد.

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور خاطرنشان کرد: برای صیانت از آزمون سراسری اقداماتی انجام شده و داوطلبان باید مطمئن باشند که با پیش بینی های انجام شده، حقوق و تلاش آنها حفظ خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید