سالار عقیلی با «خانه تنهایی» می آید

ساعت: 17:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784300

جدیدترین آهنگ های سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی در قالب آلبومی با عنوان «خانه تنهایی» توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید فرج پور و سالار عقیلی که در سال های اخیر همکاری های زیادی در قالب کنسرت یا تولید آلبوم داشته اند، به زودی جدیدترین همکاری خود را از حوزه موسیقی حوزه هنری منتشر خواهند کرد.

در این اثر به نام خانه تنهایی; نمایشنامه هایی چون فریاد پنهان با مضمون شوشیری با شعری از شهریار، نگاه آشنا در دستگاهی از همایون با شعری از حافظ، ساز و آواز با مضمون شوشتری با شعری از رهی معیری، صحبت کن. در گوشه بیداد با شعری از محمدعلی بچمانی، «خانه تنها» با مضمون دریایی با شعری از سایه، «یار من» در مضمونی از دریا با شعری از مولانا همراه با تکنوازی ویولن سعید فرجپوری.

سعید فرج‌پور و سالار عقیلی در سال‌های اخیر همکاری‌های متعددی در قالب کنسرت و آلبوم داشته‌اند که از آن جمله می‌توان به اجرا در داخل و خارج از کشور با گروه‌ها و آلبوم‌هایی چون سایلنت پاب، دریای بی‌پایان اشاره کرد.

آلبوم موسیقی «افسانه روزگار» این هنرمند به تازگی توسط مرکز موسیقی منتشر شده است.

پیش فروش آلبوم «خانه تنهایی» هم اکنون در سکوهای محلی آغاز شده است و علاقه مندان می توانند هفته آینده آلبوم فیزیکی را از مراکز معتبر تهیه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید