روایت شادمهر عقیلی از خیانت زینا کلانتری/عکس

روایت شادمهر عقیلی از خیانت زینا کلانتری/عکس

او در کنسرت جدید شادمهر عقیلی در آهنگ معروفش عبارت گل من را جایگزین زینا کرد. حرکت او کاربران را به یاد یک رابطه طولانی و عاشقانه انداخت. شادمهر و جناح. اما دلیل جدایی این دو چه بود؟

بهزاد بلور مجری معروف درباره این عکس ها سوالی از شادمهر پرسید.

بهزاد بیلور: شادمهر، تصاویر زیادی از جشن تولدت در اینترنت دست به دست شد و یک ویدیو کوتاه.

من بعضی ها را دیده ام، به نظر می رسد تولد شما بود. بچه ها می پرسند اینها کی هستند و اجازه دادید بازی کنند؟

شادمهر: حدود سه چهار سال پیش، قبل از اینکه ایران را ترک کنم، دختری که طرفدار کار من بود برایم جشن تولدی ترتیب داد و دعوتم کرد.

ما در آنجا عکس و فیلم گرفتیم، اما قرار نبود برای همه پخش شود. کسی از من اجازه نگرفته است. حالا وقتی مشکلی نیست یعنی موضوع مهمی نیست.

شرح ماجرا توسط دوستان، آشنایان و رسانه ها
شادمهر عقیلی در زندگی شخصی خود گاهی با دوستانش در ایران به شمال کشور می رفت. او عاشق دوست دخترش (جینا کلانتری) بود و قصد داشت با او ازدواج کند.

برخی معتقد بودند شادمهار و جناح نامزد کرده اند. حلقه ای که در دست جینا بود نیز این شایعه را از بین برد. نام اصلی آهنگ جناح گل من گل من بود. خود شادمهر درباره نام این آهنگ گفت:

من دنبال اسم خاصی برای جایگزینی گلم بودم و کسی ازش استفاده نکرده بود و اسمی زیباتر از جینا به ذهنم نمی رسید!

شادمهار پس از خروج از ایران، با وجود فیلم «طاس» و «شب گدا» و بارها دیده شده، در انجمن شعر و سینما در کنار جناح بود زیرا جناح خودش بازیگر بود.

جدایی و خیانت جینا؟

بعد از پایان رابطه عمیق شادمهر عقیلی با جناح، معلوم نیست چه کسانی به هم پشت کردند، جناح به شادمهر پشت کرد یا شادمهر به جناح!

اما ماجرای آشنایی شادمهر عقیلی و ژینا کلانتری همچنان در بین طرفداران هر دو مهم و پرطرفدار است. اگرچه تاریخچه رابطه جناح و شادمهر روشن نشد اما این رابطه به جدایی ختم شد و به ازدواج منتهی نشد.

جینا و شادمهر در حال حاضر با یکدیگر ازدواج کرده اند و همسر و زندگی متفاوتی دارند. خانم کلانتری متاهل و دارای یک پسر 9 ساله به نام اهورا مزدا است.