مجید زینا العابدین مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی شد


ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838966

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت امنای بنیاد فرهنگ و هنر رودکی در حکمی مجید زینت العابدین را به عنوان مشاور و مدیر عامل وزیر منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت امنای بنیاد فرهنگی و هنری رودکی طی حکمی مجید زینت العابدین را منصوب کرد. به عنوان مشاور وزیر.مدیرعامل.

محمدمهدی اسماعیلی خطاب به مجید زینا العابدین با شناخت و استفاده از استعدادهای درخشان هنری و ادبی داخلی و بین‌المللی به‌ویژه نسل جوان انقلابی، حمایت مادی و معنوی از آثار حرفه‌ای هنرمندان کشوری که به‌دنبال توسعه یکسان هنر تاریخی-ملی هستند. و عزت دینی ایران اسلامی، حمایت از جشنواره های معتبر هنری و ادبی در سطح ملی و بین المللی، تبیین و نشر مبانی نظری هنر و الگوسازی در حوزه های دینی و انقلابی از جمله وظایف مدیرعامل جدید این بنیاد است.

بنیاد فرهنگی هنری رودکی با تصمیم هیأت وزیران و بر اساس ماده واحده قانونی مصوب مجلس شورای اسلامی تأسیس شد و یکی از بنیادهای مهم فرهنگی کشور است که از توسعه هنر ملی و بین المللی حمایت می کند. فعالیت های ادبی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی. این بنیاد علاوه بر تولید محصولات و محتوای فرهنگی فاخر، با استفاده از زیرساخت های استراتژیک، استعدادهای درخشان هنری را نیز پرورش می دهد. مجید زین العابدین پیش از این مدیر شبکه یک سیما بود و به عنوان یکی از مشهورترین مدیران فرهنگی کشور به مدت یک دهه مدیریت شبکه های یک، سه و پنج سیما را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید