سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را پادشاه و ولی‌عهد عربستان تبریک گفتند

پادشاه و ولیعهد عربستان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رئیس جمهور ایران تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری موج


سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان در پیامی به سید ابراهیم رئیسی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی او به ایران تبریک گفت.

تارنمای وزارت امور خارجه عربستان سعودی گزارش داد: پادشاه عربستان در این پیام برای رئیس جمهور ایران آرزوی سلامتی و برای دولت و ملت ایران پیشرفت و بهروزی کرد.

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در پیامی جداگانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به سید ابراهیم رئیسی تبریک گفت و برای وی آرزوی سلامتی و ادامه پیشرفت و بهروزی دولت و ملت ایران کرد.

عبدالله العنزی سفیر عربستان روز چهارشنبه در واکنش به پیام ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در خصوص حوادث غزه، پیامی را برای سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان ارسال کرد. همانطور که در پیام های تبریک پادشاه و ولیعهد عربستان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خطاب به رئیس جمهور کشورمان آمده است، ایران به وزیر امور خارجه کشورمان ابلاغ کرد.

در این دیدار حسین امیرعبدلاخیان با ابراز خرسندی از روند رو به رشد روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد که این روابط در همه زمینه ها و سطوح به صورت متوازن توسعه یابد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز تقویت همکاری های دوجانبه را به نفع دو کشور و منطقه می داند.

طبق آگهی وزارت امور خارجه سفیر پادشاهی عربستان در این دیدار تاکید کرد که نگاه عربستان به روابط دو کشور استراتژیک است نه تاکتیکی.

وی همچنین افزود: پیگیر موضوع برقراری پروازهای عمره هستم و امیدوارم در آینده نزدیک مشکل فنی این پروازها برطرف شود.

پیش از این مقامات قطری از جمله تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر و محمد بن عبدالرحمن، نخست وزیر این کشور، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ابراهیم رئیسی تبریک گفتند.



آیا این خبر مفید بود؟