سامان کودوس در لیگ جزیره گل کاشت

سامان کودوس در لیگ جزیره گل کاشت

شب گذشته در جام حذفی، برنتفورد با نتیجه 2 بر 1 استوک سیتی را شکست داد. در این دیدار طبق انتظار سامان کودوس در ترکیب اصلی قرار گرفت و موفق شد 90 دقیقه در زمین حضور داشته باشد.

سایت آمار Sofascore کودوس را نتیجه خوبی می داند و او را دومین بازیکن برتر برنتفورد می داند.

سامان کودوس در این بازی 72 بار توپ را لمس کرد و 58 بار توپ را به هم تیمی هایش پاس داد که 40 بار به دروازه رسید. او در این دیدار 3 پاس کلیدی داد و 3 پاس موفق برای مهاجمان برنتفورد انجام داد. ملی پوشان یک موقعیت طلایی برای برنتفورد ایجاد کردند و تنها یک بار موفق شدند شانس خود را با بیرون رفتن توپ امتحان کنند.

ستاره ایرانی برنتفورد از نظر فنی هم موفق بود و موفق شد دو بار با موفقیت مقابل حریف دریبل بزند. او در نیمی از 8 نبرد تن به تن در نیمی از زمین عالی کار کرد و آمار خوبی را در نبرد هوایی خود ثبت کرد. کودوس در نیمه اول در جناح راست بازی کرد و در نیمه دوم موقعیت خود را در خط میانی تغییر داد. سپس به جناح چپ رسید و عملکرد خوبی را در آنجا ثبت کرد.

کودوس با وجود عملکرد خوب در جام اتحادیه، باز هم از رسیدن به ترکیب ثابت لیگ برتر انگلیس بازمانده است. باید دید این نمایش خوب توماس فرانک را به ترکیب اصلی بازی های جزیره می آورد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید