ساپینتو این حریف استقلال را دست کم نمی گیرد

ساپینتو این حریف استقلال را دست کم نمی گیرد

استقلال بعد از شکست در دربی حالا با جدیت بیشتری به جام حذفی نگاه می کند چرا که در این جام بر خلاف لیگ برتر نیازی به بالا بردن جام حذفی نیست و اگر در دیدارهای آینده پیروز شود. می تواند قهرمان شود. یک برد در این بازی آبی ها را یک قدم به حذفی لیگ قهرمانان نزدیکتر می کند و طبیعی است که تمرینات استقلال این روزها با دقت دنبال می شود و مهمتر از همه از تصاویر ریکاردو ساپینتو مشخص است که او به تیمی که می خواهد فکر نمی کند. بازی آسانی در مسابقه داشته باشید.

به جز کوین یاماگا که مصدوم است، استقلال با همه بازیکنان به میدان می رود و شاید تغییرات در ترکیب استقلال برای دیدار مقابل پارس نسبت به دربی کمتر باشد. به احتمال زیاد تغییرات مربوط به بازیکنانی است که در دربی در سطح استقلال به میدان نرفتند.

جام حذفی جام معجزه است و بارها تیم های دسته اولی در نبرد با تیم های لیگ برتری پیروز شده اند. به خصوص که با بازی فشرده و تدافعی و استفاده از ضدحملات سعی در شکست تیم های لیگ برتری دارند که بارها در جام حذفی اتفاق افتاده است. چه در مسابقات فصل گذشته و چه در مسابقات امسال. نه تنها پارس جنوبی بلکه استقلال ملاتانی نیز تا این مرحله از بازی ها پیش رفته و میزبان هواداران است و با انگیزه غافلگیری تهرانی ها و یکی از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی بازی به میدان می آید. پارس جنوبی که فرصت صعود در لیگ برتر را از دست داد، می خواهد در جام حذفی بازی کند. استقلالی ها با علم به این موارد به مسابقه می روند و از جدیت استقلالی ها در تمرینات این روزهای این تیم پیداست که حریف را دست کم نمی گیرد و این خواسته مهم ریکاردو ساپینتو از شاگردانش است.

دیدگاهتان را بنویسید