ساپینتو این 2 ستاره استقلال را بیشتر از بقیه می گیرد

ساپینتو این 2 ستاره استقلال را بیشتر از بقیه می گیرد

آرتور کوین یاماگا و رافائل سیلوا دو بازیکن فرانسوی و برزیلی استقلال در 11 بازی ابتدایی لیگ برتر بیشترین دقایق را نسبت به سایر بازیکنان استقلال داشتند.

پس از سیدحسین حسینی که به عنوان دروازه بان رسمی و ثابت استقلال بیشترین دقایق (با 990 دقیقه) را در این تیم بازی کرده است، کوین یاماگا بیش از هر بازیکن دیگری از این تیم در ترکیب آبی پوشان به میدان رفته است. در حال حاضر یاماگا فقط در بازی مقابل ملوان یک بازی کامل انجام نداد. او در دقیقه 80 بازی مقابل ملوان جایگزین آرماند رمضانی شد و در دیگر بازی های این فصل نیز حضور پررنگ آبی پوشان را داشته است.

رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال با 962 دقیقه حضور در تیم استقلال سومین بازیکن این تیم است که بیشترین دقایق را در آبی پوشان به میدان رفته است. سیلوا در بازی رفت مقابل سپاهان نتوانست یک بازی را به طور کامل به پایان برساند. پیمان بابایی در دقیقه 62 به دلیل مصدومیت جای خود را به پیمان بابایی داد اما در سایر مسابقات 90 دقیقه در زمین حضور داشت.

این دو بازیکن به مدت 90 دقیقه در ترکیب آبی پوشان در دیدار سوپرجام نیز حضور داشتند و از این نظر مشخص است که سرمربی پرتغالی استقلال بیش از پیش به این دو بازیکن اعتماد دارد. نکته جالب در مورد این دو بازیکن حضور مستمر آنها در تمرینات و اردوهای استقلال در کنار یکدیگر است که باعث شده بازیکنان این تیم آنها را دوقلوهای تیم خطاب کنند و اتفاقاً ساپینتو از رابطه نزدیک آنها لذت می برد. چون هر دو تقریباً در کنار هم در زمین بازی می کنند. سیلوا در دفاع میانی راست و یاماگا در دفاع راست کمترین فاصله را با هم دارند.

نزدیک ترین بازیکن استقلال از نظر دقایق به این دو خارجی، عارف غلامی است که در 11 بازی ابتدایی این فصل 900 دقیقه بازی کرده است که تنها بازی مقابل فولاد به دلیل برخورد انضباطی از لیست غایب است. گلمی هم در سوپرجام 90 دقیقه فیکس شد.

دیدگاهتان را بنویسید