این ستاره ستاره تیم امید استقلال و ساپینتو برای بازی بعدی است

این ستاره ستاره تیم امید استقلال و ساپینتو برای بازی بعدی است

استقلالی ها در اولین دیدار از بیست و دومین دوره لیگ برتر مقابل یکی از حریفان دفاع از عنوان قهرمانی شکست خوردند که در حمله نمایش خوبی از خود به جای نگذاشتند. آبی ها که با مهاجمان زیاد تیم خود را برای قهرمانی امسال آماده کرده بودند، جدای از اینکه دروازه سپاهان را باز نکردند، حتی برای رشید مظاهری هم دردسر چندانی ایجاد نکردند. ساپینتو که در ابتدای بازی سجاد شهبازاده را به عنوان مهاجم هدف خود قرار داده بود و یاماگا را به سیستم خود اضافه کرده بود تا پس از دریافت دو گل به او کمک کند تا در خط حمله به او کمک کند، سایر مهاجمان خود را نیز آزمایش کرد، اما هیچ کدام نتوانستند تاثیری بر روی خط حمله داشته باشند. بازی، نتیجه مسابقه وجود دارد.
ساپینتو در دقیقه 60 ارسلان مطهری و پیمان بابایی را به زمین فرستاد و آرمان رمضانی در 15 دقیقه پایانی وارد زمین شد اما هیچ کدام از این 5 مهاجم استقلال در زمین عملکرد قابل توجهی نداشتند.
حالا و بعد از شکست مقابل سپاهان، هواداران استقلال امیدوارند که با بازگشت کاوه رضایی به زمین و حضور محبی و قیدی در کنار او، خط حمله تیمشان زهرآگین تر از بازی با سپاهان شود. انتظارات خود را برآورده کنند.

خط حمله استقلال در فصل جدید جذاب ترین منطقه زمین برای هواداران این تیم است اما در بازی اول خیلی ها را ناامید کرد. باید منتظر ماند و دید که آیا ترکیب کاوه رضایی، مهدی قیدی و محمد محبی می تواند انتظارات را برآورده کند یا پس از چند هفته اول مهاجمان سرشناس آبی ها که مقابل سپاهان به میدان رفتند می توانند توانایی های خود را به نمایش بگذارند. به هر حال در لیگ بیست و دوم خط حمله تیم ساپینتو به شدت مورد استقبال رسانه ها و هواداران قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید