آیا ساپینتو از بازی بعدی استقلال محروم است؟

آیا ساپینتو از بازی بعدی استقلال محروم است؟

استقلالی ها در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی موفق شدند از سد پارس جنوبی جم بگذرند و به نیمه نهایی صعود کنند و حریف تیم نساجی شوند. برد آبی پوشان در دیدار مقابل پارس جنوبی به هیچ وجه صاف نبود و اتفاقات زیادی در آن رخ داد که از جمله آنها می توان به اخطار و محرومیت سعید مهری از بازی نیمه نهایی این مسابقات اشاره کرد.

البته در این دیدار اعتراض روی نیمکت استقلال نیز باعث شد تا داور دستانش را در جیب خود کند و همانطور که در تصاویر تلویزیونی دیدیم به ریکاردو ساپینتو نیز اخطار داده شد اما مسئولان باشگاه استقلال موضوع را به گونه ای دیگر پیگیری می کنند. مسیر.

در همین رابطه یکی از مسئولان باشگاه به خبرورزشی گفت: در تصاویر تلویزیونی ممکن است داور کارت را به بازیکن تعویضی دیگر نشان داده باشد اما برای سازمان لیگ گزارش خود داور ملاک است. قبل از بازی با نساجی از تعداد کارت های زرد سرمربی خود در رقابت های جام حذفی جویا می شویم تا بدون دغدغه به مصاف حریف برسیم. در چند روز گذشته این شایعه در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه اگر ساپینتو در دیدار مقابل نساجی کارت زرد بگیرد و استقلال به دیدار فینال برود، آن مربی اجازه همراهی تیمش در دیدار فینال را نخواهد داشت. برخی از هواداران استقلال معتقدند در این صحنه داور فقط به خسرو حیدری کارت زرد نشان داد و به سرمربی این تیم اخطار داده نشد.

دیدگاهتان را بنویسید