ساپینتو درباره دربی به استقلال و سازمان لیگ هشدار داد

ساپینتو درباره دربی به استقلال و سازمان لیگ هشدار داد

تیم فوتبال استقلال طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ یکشنبه 12 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی در حساس ترین و مهم ترین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

با این حال شایعات و گمانه زنی هایی در خصوص به تعویق افتادن دربی به گوش می رسد و برخی از احتمال انتقال این دیدار به روز دوشنبه (14 اردیبهشت) خبر می دهند. البته هنوز هیچ اطلاعیه یا اظهارنظر رسمی در این مورد وجود ندارد و هیچ خبری در مورد احتمال وقوع این اتفاق به هیچ یک از دو باشگاه اعلام نشده است.

به هر حال تعویق روز بازی هدف استقلالی ها نیست و گفته می شود که مسئولان این تیم تلویحاً مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده اند چرا که تیم ساپینتو قرار است روز 18 اردیبهشت در شهر جم به مصاف پارس جنوبی برود. به همین دلیل به تعویق افتادن روز مسابقه برنامه آبی پوشان برای سفر به جام حذفی و بازی جام حذفی را کاملا تحت الشعاع قرار می دهد.

اگر جابجایی روز بازی دربی منجر به تغییر زمان بازی استقلال در جام حذفی شود، برنامه سازمان لیگ برای بازی‌های آینده تغییر خواهد کرد و به نظر می‌رسد این امکان وجود ندارد.

همچنین صحبت هایی مبنی بر تغییر زمان دربی یکشنبه 3 اردیبهشت به گوش می رسد، باید دید مسئولان مربوطه چه تصمیمی خواهند گرفت و اعلام نهایی این دیدار چگونه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید