ساپینتو نسبت به داستان سیرجان بی تفاوت نمی ماند

ساپینتو نسبت به داستان سیرجان بی تفاوت نمی ماند

یکی از اتفاقات مهم پس از سوت پایان بازی سوپرجام و تایید قهرمانی استقلال، اشک های سرمربی آبی پوشان پرتغال در رختکن بود. موضوعی که بلافاصله پس از خروج این تیم از رختکن در اختیار رسانه ها قرار گرفت و خبر آن در کمتر از دقیقه در فضای مجازی پیچید.

این موضوع از سوی علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که در رختکن سرمربی تیمش اشک ریخت و از قهرمانی تیمش خوشحال شد اشاره کرد اما دلیل اشک های ساپینتو سوالی بود که او در نشست خبری پایان بازی مطرح کرد. مسابقه. و آن را با خبرنگاران به اشتراک گذاشت.

ریکاردو ساپینتو در توضیح دلیل اشک هایش گفت: در چهار ماه گذشته شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتم که یکی از آنها جریمه نقدی و محرومیتم بود. محرومیت من عادلانه نبود.

بازیکن پرتغالی استقلالی ها در نشست خبری پیش از بازی با هواداران به این مشکل اشاره کرد. جایی که او پس از سه جلسه محرومیت فرصت پیدا کرد تا مقابل رسانه ها بنشیند و درباره محرومیتش از سوی کمیته انضباطی صحبت کند. ساپینتو نیز در آنجا گفت: زمانی که در جلسه کمیته انضباطی با مسئولان صحبت کردم با چهره ای صمیمی به صحبت های من گوش دادند و اصلا فکر نمی کردم با خروج از اتاق چنین حکم سختی را برای من در نظر بگیرند. >

ساپینتو پس از قهرمانی با استقلال، از عصبانیت منفجر شد و بار دیگر به صراحت اعلام کرد که از تصمیم کمیته انضباطی در مورد او اصلا راضی نیست و آن را منصفانه نمی داند.

با اینکه دو جلسه محرومیت را پشت سر گذاشت اما با تصمیم کمیته انضباطی همچنان باید 250 میلیون تومان به فدراسیون بپردازد. همچنین مبلغ این جریمه 400 میلیون تومان بود که با اعتراض باشگاه استقلال 150 میلیون تومان کاهش یافت.

لازم به ذکر است؛ هنوز مشخص نیست که چرا داور در پایان بازی گل گهر و استقلال سیرجان با اعتراض اعضای کادر فنی تیم میزبان به پنالتی به سرمربی استقلال کارت قرمز نشان داد! سوالی که ساپینتو به همین دلیل اعتراض کرد و عصبانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید