ستاره استقلال به سیم پایانی می زند: پرسپولیس دقیقا همین کار را می کند

ستاره استقلال به سیم پایانی می زند: پرسپولیس دقیقا همین کار را می کند

تمرین خوداتکایی در مجموعه ورزشی «انقلاب» برگزار شد. مهدی مهدی پور هافبک آبی ها در پایان تمرین امروز گفت: انشاالله به بازی های بعدی راه پیدا می کنم. خدا خیلی رحم کرد و فکر می کنم مصدومیت می توانست بدتر باشد.

وی درباره جلسه تمرینی با تراکتورسازی گفت: خدا را شکر خوب تمرین کردیم. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم. بازی بسیار مهم است و با توجه به شرایط جدول باید برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم. امیدوارم دست پر از تبریز برگردیم.

بازیکن استقلال پاسخ داد: اصلا قابل مقایسه نیستند. چمن دیر کمپ حجازی 100 درصد بهتر است و حتی امکانات آنجا بهتر از مجموعه هگنالاب است. کمپ حجازی از هر نظر بهتر از میدان انقلاب است.

وی در پاسخ به اینکه ظاهرا قصد دارند در اردوی تمرینی به چمن استراحت بدهند، گفت: اما به نظر من این تصمیم بدی نیست که در روزهای انقلاب تمرین داشته باشیم. زمین کمپ حجازی خیلی خوب است و باید مواظب باشیم که خراب نشود. بیایید هر کاری که از دستمان بر می آید برای خوب نگه داشتن زمین انجام دهیم. چون به هر حال اینجا محل تمرین ماست و خودمان از آن استفاده می کنیم. باید کمک کنیم تا وضعیت چمن آنجا همیشه خوب باشد.

مهدی پور با بیان اینکه اگر اردوی حجازی تکمیل شود، دغدغه بازیکنان هم راحت می شود، بیان کرد: بالاخره استقلال همیشه باید بیش از یک زمین تمرین داشته باشد. اگر قرار باشد همیشه در یک زمین تمرین کنیم، آن چمن در نهایت دیر یا زود شکست خواهد خورد. به نظر من کمپ حجازی شرایط بسیار خوبی دارد اما باید یک زمین چمن دیگر در کنار آن باشد. در مورد پرسپولیس که ورزشگاه کاظمی و نفت تهرانسر هم دارند همین اتفاق افتاد. نمی گویم چرا آنها 2 پرواز دارند و ما نداریم، نه ندارد. این حقیقت است و باید این اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید