ستاره استقلال به پدر اسکوچیچ می رسد؟

ستاره استقلال به پدر اسکوچیچ می رسد؟

حضور علایار صیادمنش در نیمه دوم دیدار ایران مقابل لبنان نشان داد که ملی پوشان جوان این فرصت را دارند تا توانایی های خود را به نمایش بگذارند و مهدی قائدی که هنوز فرصت های زیادی برای بازی پیدا نکرده است، ممکن است این فرصت را پیدا کند تا به موقع به میدان برود. فردا برای بازی با سوریه.

مهدی گائدی در 5 بازی نیمکت نشین کامل بود که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود و در 4 بازی دیگر نیز به عنوان ذخیره حضور داشت. مجموع دقایقی که در این مدت برای تیم ملی بازی کرد به 90 دقیقه نرسید و این لژیونر ناکام ماند.در مسابقات ایران خود را نشان دهید.

این ملی پوش خوش آتیه که در این فصل لیگ برتر امارات در هشت بازی دو گل برای شباب الاهلی به ثمر رساند، در دو بازی خارج از خانه در دو بازی مقدماتی جام جهانی به عنوان ذخیره به میدان رفت اما حضورش در زمین بعد از 90 دقیقه رقم خورد. در تمرین هواداران نباید بازی های او را ببینند.

اما به نظر می رسد که گائدی در بازی فردا مقابل سوریه شانس بیشتری نسبت به همیشه دارد چرا که علیرضا جهانبخش تنبیه شده و مهدی طارمی در تیم ملی حضور ندارد بنابراین این شرایط انگیزه بیشتری برای این بازیکن 22 ساله ایجاد می کند. در طول تمرین نسبت به قبل به پاهای او نگاه کنید و فرصت دیگری برای بازی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید