ستاره جذاب استقلال بازگشته است

ستاره جذاب استقلال بازگشته است

تیم فوتبال استقلال تهران که در پایان هفته چهارم به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت، در هفته پنجم در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران است و این دیدار تا زمانی برگزار می شود که هیچ یک از دو تیم در آخرین دیدار خود پیروز نشده اند. ابی پوشان در شیراز مقابل فجر شهید سپاسی با نتیجه یک بر یک متوقف شد و نساجی خانه او مغلوب صنعت نفت آبادان شد.

استقلال در دو هفته ای که این مسابقات تعطیل شد، تنها سیاوس یزدانی را برای همراهی تیم ملی نداشت و تمرینات این تیم با حضور پرتعداد مردم برگزار شد تا مجیدی شرایط خوبی را برای تیمش فراهم کند.

روزبه چسمی ستاره سابق آبی پوشان که پس از یک فصل خارج از تیم و حضور در لیگ برتر به تیم سابقش پیوست و در 4 هفته ابتدایی فرصت زیادی برای استخدام نداشت، دو هفته از تمرینات استراحت کرد. در لیگ برتر شرایط بدنی بهتر

چشمی که در این فصل باید بیشتر به عنوان هافبک میانی مورد استفاده قرار گیرد، یک قدم به حضور در ترکیب ثابت استقلال نزدیک شده و به فرم عالی نزدیک می شود.

مجیدی در پست هافبک دفاعی بازیکنانی چون مهدی پور، نیک نفس، مهری، چشمی و حتی رضاوند را در اختیار دارد که در 4 دیدار قبلی بیشتر از زوج مهدی پور – رضاوند برای این پست استفاده کرده است.

با توجه به اینکه چشمی به فرم مطلوب رسیده، باید دید مجیدی چه برنامه ای برای استفاده از این بازیکن دارد و آیا چشمی به زودی به ترکیب اصلی استقلال اضافه می شود یا خیر.

آبی ها از ساعت 18 روز جمعه 28 آبان در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی می روند که این دیدار در چارچوب هفته پنجم برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید