ستاره سابق بلوز پس از یک حمله قلبی بازگشته است

ستاره سابق بلوز پس از یک حمله قلبی بازگشته است

باشگاه برنتفورد امروز (دوشنبه) رسما اعلام کرد که کریستین اریکسن را با قراردادی 6 ماهه به خدمت گرفته است. هافبک دانمارکی با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد تا قرارداد خود را تا پایان ژوئن 2023 تمدید کند. اریکسن اخیرا قرارداد خود را با اینتر فسخ کرد و در حالی که مورد توجه آژاکس بود، بازگشت به لیگ برتر انگلیس را انتخاب کرد. او اکنون با سامان کودوس در برنتفورد همکاری می کند.

اریکسن 29 ساله در جریان بازی مقابل دانمارک در دور اول مرحله گروهی یورو 2020 دچار ایست قلبی شد و بعداً برای مداوا به بیمارستانی در کپنهاگ منتقل شد. پس از اینکه کریستین اریکسن تحت آزمایشات مختلف قلب قرار گرفت، تصمیم بر این شد که دستگاه ICD (دفیبریلاتور قابل کاشت – شوک و ضربان ساز) در بدن وی کاشته شود که استفاده از این دستگاه پس از ایست قلبی به دلیل آریتمی قلبی ضروری است.

سری آ ایتالیا به بازیکنانی با چنین وسیله ای اجازه بازی نمی دهد به همین دلیل اریکسن مجبور شد قرارداد خود را با اینتر فسخ کند و پیشنهادات کشورهای دیگر را بررسی کند. هافبک دانمارکی که در پنجره زمستانی 2020 از تاتنهام هاتسپر به اینتر پیوست، به این تیم کمک کرد تا اولین قهرمانی خود در سری آ را پس از 11 تا 20 سال در 11 تا 20 سال به دست آورد. او در این مدت 60 بازی برای نراتزوری انجام داد و 8 گل به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید