ستاره فولاد در میان بهترین های لیگ قهرمانان اروپا

ستاره فولاد در میان بهترین های لیگ قهرمانان اروپا

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دو منطقه غرب و شرق به پایان رسید و چهره تیم های مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد. انتظار می‌رود که پس از جام جهانی فوتبال 2022 قطر، درگیری‌ها از سر گرفته شود.

در پایان مرحله گروهی، بررسی ورودی های دریافتی بازیکنان در مسابقات بی معنی نیست. جایی که شهاب گردان تنها نماینده تیم های ایرانی در بین بهترین های قاره است.

مدافع باتجربه فولاد در این دیدارها به همراه سه دروازه بان دیگر موفق شد 4 کلین شیت کند تا عنوان برترین دروازه بان مسابقات را از آن خود کند. این گردان در دو دیدار مقابل شباب الاهلی در دقایق پایانی دروازه خود را باز کرد. اگر در یکی از این دیدارها گل نمی خورد، خودش بیشترین کلین شیت را در لیگ قهرمانان آسیا کسب می کرد.

فواز الکارنی دروازه بان الشباب عربستان، یونگ سونگ رایانگ دروازه بان کاوازاکی فرونتال ژاپن و فوتاویچوک پاتوم یونایتد دروازه بان تایلندی دیگر مدافعانی هستند که با 4 کلین شیت در کنار زمین بوده اند.

همچنین دروازه بان فولاد با 16 سیو در رده نهم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. هی لیپان دروازه بان گوانگژو و لاچینپا دروازه بان ملبورن سیتی با 28 سیو در جایگاه اول مشترک بودند.

در نهایت در قسمت کلین شیت تیم، فولاد همان 4 کلین شیت ثبت شده توسط گردان را به همراه پاتوم یونایتد، دایجو و کاوازاکی فرونتال به اشتراک گذاشت. الشباب عربستان در این فصل در پنج بازی خود را بسته نگه داشت و در صدر فهرست قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید