سخنگوی میثاقی هاشمی نسب نام داشت

چند روزی از بازی فولاد و استقلال می گذرد اما حواشی آن بازی همچنان پابرجاست. فیلمی که از حمله نادر غبیشاوی، مربی دروازه بان های فولاد به مهدی هاشمی نسب، سرمربی استقلال منتشر شد، بازتاب های زیادی داشت و این موضوع با واکنش غبیشاوی مواجه شد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که غبیشاوی و هاشمی نسب چندین سال در کادر فنی فولاد همبازی بوده و با اخلاق و اخلاق یکدیگر آشنا هستند.

اما شب گذشته در برنامه فوتبال برتر محمدحسین میتاگی مجری این برنامه در حالی که نادر غبیشایی را روی خط تلفن داشت، اعلام کرد که در گفت و گو با هاشمی نسب مدعی شده فولاد مربی دروازه بان ها قبل از ضربه زدن گفته است: خارج از بازی: “من او را در دربی راه نمی دهم.” روی نیمکت بنشین!”

البته این گفته مورد تایید غبشاوی نیست; مربی دروازه بان های فولاد در این خصوص گفت: قصد حاشیه سازی استقلال قبل از دربی را ندارم. قبل از بازی آقای هاشمی نسب پیام های عجیبی برای من ارسال کردند که من آنها را جدی نگرفتم. در جریان بازی تنها مربیان داخلی فولاد که من و آقای النامه هستیم به کنار زمین رفتیم و آقای هاشمی از من الفاظ رکیک استفاده کرد. من ابتدا به او تذکر جدی دادم تا اینکه او کلمه بسیار بدی را علیه من به کار برد و من دیوانه شدم.»

وی ادامه داد: همه سخنان او را شنیده اند. حدود هفده سال است که با هاشمی نسب هم اتاقی، همبازی و همکار هستم. وسط نیمه آقای سامره گفت به جای من حرف نزن و من قبول کردم. لحظه آخر داشتم روی زمین می رفتم که صدایی شنیدم و دوباره همان حرف ها را زدند و من ناخودآگاه واکنش نشان دادم.»

غبیشاوی همچنین گفت: البته بین من و او درگیری لفظی و فیزیکی وجود نداشت اما بابت این صحنه از مردم عذرخواهی می کنم. با این حال باز هم تاکید می کنم که در مورد من و خانواده ام الفاظ زشتی به کار بردند که من نتوانستم آن را تحمل کنم».