سراج و ممنوعیت رطب با دهان پر با خرما / باشگاه سایپا; موزه دروس ورزش ایران!


زمان: 00:01
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808604

آنها ادعا می کنند که توسط پیروان جادوگران با جادوگران مبارزه می کنند.

مهرداد سراج این روزها در حال مبارزه با سران فوتبال ایران است که انگار خودش فراموش کرده که روزی یکی از ارکان این آشوب هاست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهرداد سراج که این روزها مدعی مبارزه با فساد و ناکارآمدی در فدراسیون فوتبال است و مدعی مواجهه با رئیس فدراسیون فوتبال است، آنقدر به باشگاه تحت مدیریت خود لطمه زده است که شاید بقیه حتی از ورزش بزرگ نشوند. بالا!

زیان هایی که مدیرعامل سراجی به مجموعه ورزشی سایپا وارد کرد را می توان درسی در تاریخ ورزش ایران ثبت کرد; وی ضمن بارور ساختن پروژه نابودی تیم های فوتبال و والیبال سایپا، به ورطه فوتسال بانوان سایپا نیز نرسید تا برای همیشه پرتقال ها را به یاد بیاورد.

پرچمدار برکناری رئیس فدراسیون فوتبال که از عدم ارائه صورت های مالی فدراسیون از سوی شهاب الدین عزیزی گلایه مند است، چنان ارقام عجیبی را در مجموعه والیبال باشگاهی خود رقم زده است که بیش از پیش نیاز نهادهای نظارتی را یادآوری می کند. دخالت. .

تیم والیبال سایپا که با کمک مهرداد سراج پس از سال ها درخشش در صدر لیگ ایران به لیگ دسته اول سقوط کرد، با دستمزد مربیان بیش از یک میلیارد تومان به عنوان یکی از گران ترین تیم ها معرفی شد. تقریباً برابر با دستمزد سرمربی یک تیم مطرح فوتبال.

با مقایسه تغییرات قراردادهای سایپایی ها به اعداد شگفت انگیزی می رسیم. برخی مبلغ قرارداد خود را بیش از 25 برابر کرده اند و بازیکنانی که معمولا قیمتی در حدود 150 یا 200 میلیون تومان در هر فصل دارند، از سایپا قراردادهای 500 میلیون تومانی دریافت کرده اند!

مهرداد سراجی که هنوز نمی داند برای دریافت صورت های مالی یک موسسه باید سال مالی اش تمام شود و بدهی های بدون وثیقه کلانی دارد. او چگونه و چرا در یکی از تیم های باشگاه تحت هدایت خود چنین قراردادهای اغراق آمیزی را پذیرفت؟ آیا نباید بیش از 6 میلیارد جلد برای یک تیم والیبال از طریق فیلترهای مخصوص هزینه کرد؟

3f9bf450 ec48 4c0d 9552 58fa43457f5c خبر خاکستری

فردی که این روزها از عدم شفافیت مالی در فدراسیون فوتبال گلایه می کند چرا هیچ وقت مبلغ قرارداد بازیکنان تیم های فوتبال و والیبال خود را مشخص نکرده است؟ آیا سراج نمی داند که چنین ارقامی باعث افزایش تهمت و تحقق آن می شود؟

علاوه بر مشکلات مالی؛ مهرداد سراج به موضوع خیر دنیا و تاثیر شعبده بازان در فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت که با آن مبارزه می کند. از آقای سراج باید پرسید اگر رطب خورده چرا باید رطب را تحریم کند؟ مهرداد سراج شاید بهتر به خاطر بیاورد که در آخرین روزهای حضور سایپا در لیگ برتر با چهره سرشناس و ستاره ای که شایعات تکان دهنده ای در مورد رابطه اش با جادوگران داشت تماس گرفت تا تیمش را در لیگ نگه دارد!

واسطه ای که به یکباره در سریال سراج همه کاره شد تا تیم فوتبال سایپا از لیگ برتر سقوط نکند اما این تاکتیک پس از سال ها راهی برای سقوط سایپا به لیگ یک پیدا نکرد؛ پس از آزمودن روشی بسیار مذموم و زشت که اکنون سراجی مدعی مبارزه با آن است!

البته نباید فراموش کرد که ابراهیم صادقی نارنجی پوش تنها به یک دلیل عنوان سرمربیگری سایپا را به رقبای خود داد. زیرا او علاقه ای به جذب بازیکنانی که به او تحمیل می کردند، بدون عبور از فیلترهای فنی مختلف و تنها با دستور دوستان نزدیک باشگاه نبود. آنچه صادقی پس از جدایی نامهربانانه اش از جامعه نارنجی در مصاحبه ای افشاگرانه فاش کرد.

وضعیت فوتبال ما این است. با این کارنامه سیاه و لاغر، مدیر چه گوارا شد تا فساد و ناکارآمدی در فدراسیون از بین برود. ادعا به نقل از زندگینامه مهرداد سراجی; این چیزی نیست جز یک شوخی بزرگ.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید