سرانجام سکوت آرتور کوین یاماگا شکسته شد

سرانجام سکوت آرتور کوین یاماگا شکسته شد

بدون شک بعد از اعتراضات تند بازیکنان گل گهر در دقیقه 95 بازی با استقلال به اعلام پنالتی موعود و توقف بازی حدود 10 دقیقه، ایستادن پشت ضربه پنالتی کار هرکسی نیست.

بازی به دقیقه 105 رسید و در حالی که همه چیز 1-1 مساوی است و استقلالی ها در ثانیه های پایانی به پیروزی شیرین امیدوارند، یک نفر باید پشت توپ قرار بگیرد و پنالتی را بزند. حتی اگر آن مرد آرتور کوین یامگا باشد که پنالتی هایش را از دست نمی دهد، باز هم استرس زیادی خواهد داشت.

یاماگا پشت این توپ بود، یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند و 3 امتیاز نصیب استقلال شد. اتفاقی که ستاره فرانسوی استقلال به زیبایی آن را توصیف می کند. یاماگا در گفت و گو با خبرنگار گروه رسانه های باشگاه استقلال درباره این لحظه مهم و استرس قبل از پنالتی گفت: به خاطر هم تیمی هایم و حمایت هواداران کمی اعتماد به نفس داشتم. سعی کردم آرام باشم، اعتماد به نفسم را حفظ کنم و به توپ ضربه بزنم. خدا را شکر که گل زدم.”

او ادامه داد: می دانید که ما برای لحظاتی مثل این فوتبال بازی می کنیم. همه تیم ها دور هم جمع می شوند و با هم جشن می گیرند. بودن در چنین لحظاتی بسیار زیباست.”

یاماگا همچنین درباره برد استقلال گفت: برد مهمی برای تیم ما بود. همه خوشحال بودند، به خصوص اینکه در دقایق پایانی بازی را بردیم و 3 امتیاز گرفتیم.

دیدگاهتان را بنویسید