ماجرای اخطار آرتور کوین یاماگا به باشگاه استقلال

ماجرای اخطار آرتور کوین یاماگا به باشگاه استقلال

ماجرای اخطار کوین یاماگا به باشگاه استقلال این تفسیر را به دنبال داشت که بازیکن فرانسوی خواهان فسخ قرارداد با آبی پوشان است اما بازیکن فرانسوی چنین قصدی ندارد.

حجت کریمی با تایید این خبر گفت: 10 روز پیش تذکر داد. از وقتی ما آمدیم همه درخواست دادند! من امروز کار ادعایی یاماگا را انجام دادم. مطالبات او 180 هزار یورو است. از بانک شهر پرس و جو کردم و پذیرفتند در این زمینه به ما کمک کنند. باید از وزارت کشور و وزیر ورزش دستور می گرفتم که نامه بدهم. من این سوال را دنبال می کنم. ما به درخواست های خارجی های دیگر نیز رسیدگی می کنیم. کار زیاد است و امیدواریم به خدا همه را حل کنیم. با تشکر از بانک شهر، مدیرعامل این بانک و کارگزاران بین المللی آنها.»

واقعیت این است که اگر کوین یاماگا قصد فسخ قراردادش با استقلال را داشت، نمی توانست در اسفندماه و پس از سه روز تعلیق تمرینات آبی ها و زمانی که به فرانسه رفت و با فسخ قراردادش به تهران بازگردد. با باشگاه استقلال می توانست تمام پول خود را از فیفا دریافت کند اما این کار را نکرد و نشان داد که نمی خواهد راه استراماکونی را برود. او به باشگاه اخطار داد که فقط مطالبات معوقه خود را دریافت کند و روز گذشته نیز به باشگاه تاکید کرد که تمایلی به فسخ قرارداد و شکایت از باشگاه استقلال به فیفا ندارد.

در ماه‌های اخیر به جز کوین یاماگا، ریکاردو ساپینتو می‌توانست این کار را انجام دهد، اما او ماندگار شد و به مبارزه با شانس‌ها برای تکرار قهرمانی لیگ برتر ادامه داد و با وجود شکست در دربی، هنوز فرصت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید