چرا آرتور کوین یاماگا ایران را ترک کرد؟

چرا آرتور کوین یاماگا ایران را ترک کرد؟

در روزهای اخیر و پس از مصدومیت آرتور کوین یاماگا در دربی، گفته می شود که این بازیکن ممکن است تا پایان فصل نتواند این تیم را همراهی کند.

یکی از کادر فنی تیم استقلال در این باره گفت: فردا و در روز بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم و در دوران نقاهت، کوین یاماگا تمرینات خود را با کش آغاز کرد و این نشان می دهد که او از نظر بدنی توانایی پیوستن به استقلال را دارد. هفته های آینده “برگرد”.

از اردوی تیم استقلال خبر می رسد که مدارک پزشکی یاماگا از طریق خودش برای یکی از دوستانش در فرانسه ارسال شده و به همین دلیل به او شانس صعود به فینال جام حذفی و لیگ برتر استقلال را داده است. استقلال

از این رو یاماگا پس از رایزنی با سرمربی استقلال به او قول داد که با سفر به فرانسه و شرکت در تمرینات فیزیوتراپی ویژه، برای دیدارهای هفته های آینده استقلال آماده شود.

یکی از اعضای کادر فنی استقلال به خبرورزشی گفت: حضور یامگا در بازی صنعت نفت و پس از آن بازی با مس رفسنجان قطعا غیرممکن بود اما شرایط او به قدری خوب است که حتی می توانست 10 دقیقه مقابل مس رفسنجان بازی کند. اما ساپینتو ترجیح داد یاماگا برای بازی آخر مقابل تراکتور و فینال جام حذفی در اختیار تیمش باشد. به همین دلیل از باشگاه خواست تا شرایط سفرش را فراهم کند.

باید بگویم؛ اگر استقلال در مرحله نیمه نهایی بر تیم نساجی مازندران غلبه کند، استقلال در فینال جام حذفی شانس زیادی برای قهرمانی دارد. از طرفی استقلال در لیگ برتر همچنان یکی از شانس های قهرمانی است.

کوین یاماگا که تا دربی ثابت ترین بازیکن استقلال در این تیم بود یکی از معتمدین سرمربی پرتغالی این تیم است و حالا مشخص شده استقلال چقدر به این بازیکنی که در آخرین بازی های فصل حاضر شده نیاز دارد. به دلیل ورود یاماگا شرایط سفر نابهنگام او به فرانسه را فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید