اولین پنالتی بانوان استقلال در غیاب آرتور کوین یاماگا

اولین پنالتی بانوان استقلال در غیاب آرتور کوین یاماگا

استقلال شنبه هفته آینده در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف تیم هوادار می رود. در این دیدار رافائل داسیلوا و آرتور کوین یاماگا برای استقلال به میدان نخواهند رفت. این دو بازیکن در بازی قبلی مقابل آلومینیوم اراک اخطار گرفتند و از این دیدار محروم شدند تا بازی با هواداران را از دست بدهند.

نکته جالب اینکه اولین زن پنالتی زن استقلال در دو فصل اخیر یاماگا بود که پنالتی ها را به شکلی خاص می زد و همیشه ضربات خود را به گل تبدیل می کرد. شاید این سوال در غیاب کوین یاماگا باشد که در صورت پنالتی در دیدار با هواداران چه کسی پشت توپ خواهد ایستاد؟

به یاد داشته باشید دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان با پیروزی آبی پوشان به پایان رسید که مهدی قیدی بهترین گلزن این تیم با دو گل با آرش رضوند که گل اول استقلال را به ثمر رساند درگیر شد و او با پاس گل قیدی برای دومی لخت پنالتی از دست رفته کایدی و اعتراض رضاوند به مهمانی استقلالی منجر به درگیری لفظی این دو بازیکن شد که با حضور روزبه چسمی، روی موتا سرمربی و بیژن طاهری سرمربی تیم به پایان رسید.

حالا شنیده ها حاکی از آن است که ارسلان مطهری کاندیدای اصلی برای زدن پنالتی احتمالی مقابل هواداران است. البته اگر آرش رضاوند با مصدومیت مچ پا مجبور به استراحت نشود، در غیاب کوین یاماگا کاندیدای خوبی برای گرفتن پنالتی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید