داستان جدایی آرتور کوین یاماگا; استقلال دیگر او را نمی خواهد

داستان جدایی آرتور کوین یاماگا;  استقلال دیگر او را نمی خواهد

آرتور کوین یاماگا که در شروع بیست و یکمین دوره لیگ برتر با قراردادی دو ساله تا پایان لیگ برتر بیست و دوم به استقلال پیوست، بیست و دومین بازیکن این تیم محسوب می شد.

با وجود اینکه یاماگا قرارداد مالی خود را بین لیگ بیست و یکم و بیست و دوم تمدید کرد و با مصطفی آجورلو (مدیرعامل وقت باشگاه استقلال) عکس گرفت، اما تمدید قرارداد این بازیکن (برای فصل بیست و سوم) منوط به جلب رضایت طرفداران عنوان قهرمانی است. . او تا 18 تیر امسال یا 9 خرداد 2023 با استقلال قرارداد دارد و پس از آن بازیکن آزاد محسوب می شود. او تقریبا تمام پول خود را از استقلال گرفته است و این مشکلی برای استقلال ایجاد نمی کند.

با توجه به رسوایی های به وجود آمده در خصوص پرداخت یاماگا توسط باشگاه استقلال و عصبانی شدن مدیر برنامه های خارجی این بازیکن (که در اسفندماه اخطار رسمی (اخطار) به باشگاه استقلال ارسال کرد، شرایط این بازیکن در ماه های گذشته با باشگاه استقلال چندان مطلوب به نظر نمی رسید.

از سوی دیگر با توجه به قرارداد نسبتا سنگین این بازیکن در سال دوم و افزایش ارزش یمگا در سایت ترانسفر مارکت، برخی از مشاوران مدیرعامل باشگاه استقلال بر این باورند که با نصف مبلغی که یامگا می خواهد، بومی خوبی است. بازیکنان می توانند از جایگاه او جذب شوند. همچنین طی چند روز اخیر و با دستور رسمی ریاست جمهوری به باشگاه های لیگ برتری (به ویژه دولتی) دستور داده شده تا حد امکان از بازیکنان خارجی استفاده نکنند تا برای پرداخت ارزی مشکلی نداشته باشند. .

از این رو شنیده می شود باشگاه استقلال پس از پایان قرارداد یاماگا با وی خداحافظی کرده و ظاهراً قصد تمدید قراردادش را ندارد. مگر اینکه جانشین ساپینتو اصرار داشته باشد که قصد دارد از چنین بازیکنی در ساختار دفاعی فصل آینده استفاده کند. اخبار رسیده به باشگاه استقلال حاکی از آن است که طبق برآورد سایت ترانسفر مارکت از یمگا قرار است او یک فوتبالیست 1 میلیون و 200 هزار یورویی باشد! مدیر برنامه های این بازیکن برای حداقل یک فصل حضور در استقلال 600 هزار یورو طلب خواهد کرد.

قطعا یکی از دلایل انتشار متن امروز یامگا در صفحه اینستاگرامش، اطلاع از خداحافظی ساپینتو و مشکلات مربوط به کادر فنی بوده است، اما قسمت دیگر تصمیم این بازیکن می تواند به موضوع پایان بازی مربوط شود. همکاری او با استقلال با توجه به مشکلات مالی و ارزی باشگاه استقلال برای فصل آینده و اتفاقاتی که در رابطه با پرداخت بدهی باشگاه استقلال به استراماچونی رخ داد، مدیران وزارت ورزش حاضر به جذب بازیکنان خارجی نیستند. تیم استقلال

دیدگاهتان را بنویسید