سران قوا بر تسریع در مقابله با عوامل ناآرامی و ایجاد ناامنی تاکید کردند


ساعت: 20:02
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908765

سران سه قوه در دیدار امروز از حضور باشکوه و کم نظیر مردم فهیم و ایران اسلامی در مراسم گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی و اعلام همبستگی ملی قدردانی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سران سه قوه در دیدار امروز شنبه با قدردانی از حضور باشکوه و کم نظیر مردم فهیم و تاریخ ایران اسلامی در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی و اعلام همبستگی ملی تاکید کردند: باید در برابر تهدیدات دشمنان هوشیارتر باشند و با توطئه ها و توطئه های شوم مقابله کنند.

ضرورت تسریع در تعقیب و مجازات عاملان اغتشاشات و ناامنی های کشور از دیگر مواردی بود که سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه بر آن تاکید کردند.

در این دیدار که در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، محمد باکر کلیباف و حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی ادجه ای بر لزوم هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر همه نهادها و سازمان ها به منظور تأکید کردند. برای تبدیل تهدیدها به فرصت مانند گذشته، خواستار تلاش دوجانبه و هم افزایی بین بخشی در خنثی سازی تحریم ها و بهبود معیشت مردم از طریق تداوم و تقویت رشد اقتصادی و هم افزایی بیشتر در جهت پیشبرد برنامه ها و اهداف توسعه هر کشور شد.

دیدگاهتان را بنویسید