سران قوا موافقت کردند که بودجه 1402 را در بازه های زمانی کوتاه تری بررسی و تصویب کنند

ساعت: 20:58
تاریخ انتشار: 1301/10/24
کد خبر: 1922663

نشست روسای قوه قضائیه عصر امروز (شنبه 3 دی ماه) به میزبانی حجت الاسلام محسنی اژی، رئیس قوه قضائیه و با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و محمدباقر قالیباف رئیس قوه قضائیه برگزار شد. توصیه های اسلامی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست روسای قوه قضائیه عصر امروز (شنبه 3 دی ماه) به میزبانی حجت الاسلام محسنی اژی، رئیس قوه قضائیه و با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و محمدباقر قالیباف رئیس قوه قضائیه برگزار شد. توصیه های اسلامی

با توجه به افزایش دمای هوا در مناطق خاصی از کشور و مشکلات تامین انرژی گرمایی در برخی از کشورهای منطقه، سران قوا در نشست امروز خود بر تداوم و تقویت اقدامات انجام شده در این زمینه تاکید کردند. کاهش مشکلات مردم در حوزه تامین انرژی بر گرم شدن و رفع برخی مشکلات پیش آمده در این زمینه تاکید کردند.

در این جلسه تصمیمات مهمی در خصوص مسائل مربوط به حوزه گاز برای کاهش مشکلات مردم و شهروندان اتخاذ شد.

لازم به ذکر است این تصمیمات و عملیات اجرایی متعاقب آن مستثنی از اقدامات انجام شده تاکنون برای رفع مشکلات تامین گرما و مدیریت بحران در این حوزه است.

همچنین در این دیدار سران قوا با قدردانی از مشارکت فعال مردم در تمامی عرصه ها بار دیگر از مردم شریف ایران خواستار صرفه جویی در مصرف انرژی شدند تا با تدابیر انجام شده توسط مسئولین، مردم از اقصی نقاط کشور کشور در روزهای افزایش دما هوایی که با آن مواجه می شویم از نعمت گاز و گرما بهره مند خواهد شد.

مقوله بودجه موضوع دیگری بود که در جلسه امروز سران قوا مطرح شد و بر این اساس با عنایت به اتفاق نظر سران قوا مقرر شد با اتخاذ تدابیری در مجلس، شورای نگهبان و شورای عالی نظارت بر مجلس تشخیص، بودجه سال 1402 را در مدت زمان کوتاه تری نهایی می کند.

در این دیدار سران قوا همچنین آسیب شناسی و اولویت بندی مسائل مربوط به کشور و مردم را مورد تاکید قرار دادند و هر یک از این موضوعات اولویت دار را در جلسات فی مابین برای پیگیری مجدانه و همکاری جهت تسریع در حل و فصل آنها مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید