سردبیر برنامه ویدیویی منتشر شده از گفتگوی من در مورد رنگ دیگری بود / به انتقاد پاسخ نمی دهم


ساعت: 22:24
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838173

قرارداد بازیکنان پرسپولیس تا یکی دو روز آینده تمدید می شود

نماینده ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: برای تمدید قراردادها به توافقات نهایی رسیده ایم و خبرهای خوبی خواهید شنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محمدی، معاون وزیر ورزش پرسپولیس درباره بحث حضور تماشاگران در بازی برگشت پرسپولیس مقابل سپاهان و تقسیم 90 بر 10 آن ها با توجه به اینکه صورتجلسه مسابقه برای پرچم و بنر است، گفت: پروتکلی داریم که در آن افشین پیروانی، سرمربی تیم، بازی را امضا کرده است. با توجه به اینکه امکان استفاده از بنرهای ما در زمان بازدید وجود نداشت، در بازی برگشت حداکثر ظرفیت ورزشگاه را داشتیم.

وی افزود: این نامه را هم رضا فتاحی، سرمربی تیم سپاهان امضا کرده است و حالا نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. اشاره کرده و نامه ای دارم که با هوادار یا بدون هوادار حداکثر ظرفیت ورزشگاه در اختیار باشگاه پرسپولیس و هوادارانش است.

قائم مقام باشگاه «پرسپولیس» در خصوص آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان تیمی مانند ترابی گفت: خدا را شکر توافقات نهایی صورت گرفته است. من می خواهم از بچه ها تشکر کنم.” آنها با حسن نیت علاقه خود را به باشگاه بزرگ پرسپولیس ثابت کردند. فکر می کنم در یکی دو روز آینده خبرهای خوبی از باشگاه منتشر شود. اینجا خانه کودک است و رویداد خاصی نیست. این بچه ها واقعاً در اطراف باشگاه هستند. امیدوارم بتوانیم به حفظ آنها کمک کنیم. هر دو بچه می توانند در جام جهانی حاضر شوند و ما می توانیم از توانایی ها و پتانسیل آنها استفاده کنیم.

محمدی درباره انتقاد برخی از پیشکسوتان از حضورش در پرسپولیس گفت: من به همه انتقادات احترام می گذارم، هیچ جوابی نداده ام و نخواهم داد. مطمئن باش.

وی با اشاره به ویدئویی که در آن گفته «استقلال» گفت: من چنین چیزی نگفتم. اگه ویدیویی که تو آرشیو منتشر شده رو ببینید فقط این قسمت اومده خدا نگهدار سردبیر این برنامه باشه. متأسفانه به خاطر تاج درگذشت. او به رنگ دیگری علاقه داشت و یک قطعه تولید کرد. شما آرشیو را ببینید، اینطور نیست.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید