سرقتی حیرت انگیز که سریال را ناتمام گذاشت

جزئیات درباره سرقت شگفت انگیز از سریال

سریال جدید «ابوالقاسم طالبی» کارگردان مشهور سینما و تلویزیون در آستانه پایان فیلمبرداری به سرقت رفت. این سریال که در خیابان های تهران کلید خورد و 20 درصد گذشته را دنبال کرد توسط سارقان موبایل و لوازم جانبی سریال مورد سرقت قرار گرفت و عوامل این سریال متحمل آسیب های عجیبی شدند.

هاشمی مجری این سریال گفت: چندی پیش پلیس در محل سرقت حاضر شد و تحت نظر قرار گرفت. امیدوارم هر چه زودتر شرایط تصویربرداری را پیدا کنم تا 20 درصد باقیمانده این سریال جلوی دوربین برود. زیرا تجهیزات ویدئویی اعداد وحشتناکی دارند و نمی دانیم تحویل این تجهیزات چقدر طول می کشد. این دزدی عواقب زیادی برای ما دارد که برآورد اولیه آن بالغ بر 800 میلیون خسارت است و باید دید چه شرایطی پیش می آید تا کار ادامه پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال که فیلمبرداری «طلاق» تا پایان سال به پایان می رسد، افزود: حدود 20 درصد از کار باقی مانده است و امیدوارم بتوانیم تا پایان سال شرایط فیلمبرداری را به پایان برسانیم. قبل از نوروز.”

مجری سریال ابوالقاسم طالبی درباره دلارهای تقلبی سرقتی نیز گفت: سارقان هر چه پیدا کردند سرقت کردند، حتی به 4 چمدان دلارهای جعلی که شخصیت های سریال استفاده می کردند رحم نکردند! البته طراحی و چاپ این دلارها هزینه های قابل توجهی دارد. وسایل صحنه، وسایل طراحی، تمام لوازم و جعبه ابزار روی جعبه موبایل را کاملاً دزدیدند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد این تجهیزات در یک دستگاه فوتون در منطقه فلای تهران، میدان بهاران، خیابان بهاران جنوبی به سرقت رفته است.

دزد گروه فیلمبرداری دستگیر شد

فرمانده یگان امداد و نجات پلیس تهران از دستگیری سارق یک گروه فیلمبرداری خبر داد.

امروز خبری مبنی بر سرقت تجهیزات و لوازم از یک گروه فیلمبرداری در تهران منتشر شد. بر اساس این خبر، سارقان با سرقت از صندوق و لوازم سریال در حال ساخت به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، وسایل فیلمبرداری و چهار چمدان با دلارهای مورد استفاده شخصیت های سریال را به سرقت بردند.

سه دوربین فیلمبرداری، یک چمدان با دلارهای تقلبی و یک سرنشین، یک قبضه کلت کمری، یک شوکر تقلبی، یک لپ تاپ و یک گوشی تلفن و همچنین لباس های زیادی از نزدیک سارق کشف شد.

دیدگاهتان را بنویسید