سرمربی استقلال بعد از این تصمیم به سیم پایانی زد

سرمربی استقلال بعد از این تصمیم به سیم پایانی زد

خسرو حیدری پس از تساوی بدون گل مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران درباره درگیری دو نیمه گفت: زمانی که صادقی درگیر بود، آقا بهزاد نیز با صادقی مربی حریف درگیر بود و داور چنین تصمیمی گرفت. قاضی داشت کارت می داد و دید من کارت ندارم به من نشان داد! ضمن اینکه به خود داور گفتم او هم در دیدار با گل گهر سیرجان اشتباه کرد و سرمربی ما را اخراج کرد. نمی دانم عرب براگی به چه می اندیشد؟ انگار می خواهد برای انجام این کارها خاص باشد. ما از فغانی این چیزها را ندیدیم. دو مربی مشغول صحبت بودند. وقتی دو سرمربی با هم صحبت می کنند صدای ساپینیتو بلند است، کمک مربی نباید جلو بیاید و صادقی جلو آمد و فضا را عوض کرد، وقتی دید صادقی دارد حمله می کند، آقا بهزاد مقابلش ایستاد. از صادقی انتظار بیشتری داشتم.

وی درباره شرایط داوری گفت: داور می تواند کمک زیادی به بازی کند و مربیان را آرام کند. از قبل تصمیم گرفته بود بیاید و کارت بدهد. او باید بیشتر روی بازی تمرکز می کرد، پنالتی نگرفت و اگر آن پنالتی اعلام می شد، روند بازی را تغییر می داد.

حیدری درباره عصبانی شدن ابراهیم صادقی و اینکه به او حرفی زدی، گفت: لازم نیست بخواهم کسی را تخریب کنم، آقای صادقی همبازی ما بود. ربیعی هم همینطور بود. وقتی دو سرمربی با هم صحبت می کنند، دلیلی برای حضور کمک مربی وجود ندارد، ساپینتو می گوید، وقتی من با سرمربی صحبت می کنم و بحث می کنم، شما نباید درگیر شوید. بهزاد به دلیل مزاحمت با مربی حریف کارت قرمز گرفت.

سرمربی استقلال درباره درگیری گلم پور با حامد لخ، سرمربی رقیب گفت: نه، وقتی به سمت هم رفتند آن صحنه را ندیدم اما درگیری لفظی بود.

حیدری درباره داوری این دیدار گفت: داوری خیلی بد بود و واقعا بد قضاوت کرد. پنالتی هند اشتباه 100 بود.اگه اون صحنه پنالتی نبود دیگه به ​​فوتبال نمیام.

دیدگاهتان را بنویسید