سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصمیم عجیبی برای دیدار با پرسپولیس دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصمیم عجیبی برای دیدار با پرسپولیس دارد

علیرضا مرزبان درباره وضعیت سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: در بازی قبل در بازی خودمان باخت بدی را متحمل شدیم و حالا باید تصمیمات خوبی بگیریم تا به مسیر واقعی و اصلی خود بازگردیم. ما باید برای قهرمانی بجنگیم، آرزوهای تیم را در نظر بگیریم و مثل همیشه متحد باشیم. سپاهان تیم باتجربه ای است و می توانیم بعد از باخت هفته گذشته شرایط را تغییر دهیم. تیم های بزرگ همیشه برای کسب نتیجه و موفقیت تحت فشار هستند و ما باید با آن زندگی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید سپاهان مقابل تیم هایی که در دفاع بازی می کنند با مشکل مواجه شود و بتوان از فرصت های ایجاد شده نهایت استفاده را کرد. اگر گل نخوریم قطعا کار سختی است و دیدید که پیکان سه توپ به دروازه ما آورد و دو بار هم گل زد. وقتی فرصت گلزنی را از دست می دهید، طبیعی است که آسیب پذیر باشید و مشکل داشته باشید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار حساس این تیم مقابل پرسپولیس که قرار است در اراک برگزار شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه دو تیم بزرگ فوتبال ایران باید در زمین بی طرف بازی کنند که این تصمیم جالب و منطقی نبود. قطعاً این تصمیم به خوبی منعکس نخواهد شد و باید یاد بگیریم که در محیط ورزشی به خود احترام بگذاریم. نباید بحران ها و مشکلات فوتبال را وارد جامعه کنیم و تصمیماتی بگیریم که ناخودآگاه حساسیت ایجاد کند.

مرزبان همچنین تصریح کرد: تیم های سپاهان و پرسپولیس می خواهند یک بازی قهرمانانه و جوانمردانه در زمین فوتبال انجام دهند و هر دو باشگاه می توانند شرایط لازم را فراهم کنند. اگر قرار باشد مسابقه ای به دلیل مشکلاتی لغو شود، ممکن است در زمین بی طرف رخ دهد و فکر می کنم هر دو تیم حق داشتند همدیگر را بپذیرند.

وی نتیجه بازی فردا را اینگونه پیش بینی می کند: در فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. مهم این است که بتوانیم فوتبال مطلوب و باکیفیت بازی کنیم و نتیجه بگیریم. قطعا یکی از مدعیان جدی قهرمانی هستیم و باید تلاش کنیم تا برای رسیدن به هدف گام های مثبتی برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید